سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از آمادگی کامل تیم سخن گفت:

بازیکنان حرفه ای به آلومینیوم اراک اضافه شدند

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۹۳۶۰
بازیکنان حرفه ای به آلومینیوم اراک اضافه شدند
حامد بصیری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با اشاره به اینکه این تیم تمرینات مناسبی را برای شرکت در نیم فصل دوم انجام داده است، گفت: باتوجه به میزان بودجه و هدف باشگاه آلومینیوم که همان ماندن در لیگ دسته اول کشور است، بازیکنان مجرب و حرفه ای طی هفته های گذشته در جهت رفع نواقص و پست های خالی تیم، جذب باشگاه شدند.

 به گزارش برنا از اراک ، حامد بصیری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو  با اشاره به اینکه این تیم تمرینات مناسبی را برای شرکت در نیم فصل دوم انجام داده است، گفت: باتوجه به میزان بودجه و هدف باشگاه آلومینیوم که همان ماندن در لیگ دسته اول کشور است، بازیکنان مجرب و حرفه ای طی هفته های گذشته در جهت رفع نواقص و پست های خالی تیم، جذب باشگاه شدند.

بصیری ادامه داد: به دلیل وجود برخی مسائل مالی که باشگاه آلومینیوم با فدراسیون فوتبال دارد ممکن است در دیدار آغازین نیم فصل دوم، بازیکنان جذب شده حضور نداشته باشند ولی با حضور تمامی آنها تیم آلومینیوم نیم فصل جاری را قدرتمندانه آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در دوران نقل و انتقالات 6 بازیکن به تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیوستند که دو تن از آنها در پست هافبک چپ، دو تن در پست فوروارد و یک نفر نیز در پست هافبک دفاعی به میدان مسابقات قدم می گذارند.

بازیکن سابق تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص برنامه های در دست اجرا برای رفع ضعف های این تیم گفت: در راستای رفع مشکلات جریان سازی تیم در مستطیل سبز، دو بازیکن برای پست فوروارد جذب شده است از سوی دیگر با توجه به اینکه در فصل گذشته تیم فاقد هافبک چپ بود با مشکل عدم گل زنی دست و پنجه نرم می کرد که برای رفع این ضعف نیز بازیکن مناسب جذب شد.

بصیری ادامه داد: یکی از انتقاداتی که به تیم وارد می شد، نبود حس رقابت در جریان بازی بین بازیکنان بود که با ترکیب جدید در دیدارهای آتی، هواداران شاهد ایجاد حس رقابت در مسابقات خواهند بود.

وی افزود: با ثبات مدیریتی ای که امروز بر باشگاه آلومینیوم حاکم شده است، روحیه و تمرکز بازیکنان افزایش یافته لذا معتقد هستم موفقیت تیم فوتبال آلومینیوم از همان بازی های ابتدایی نیم فصل دوم آغاز می شود.

بصیری اظهار کرد: هواداران همواره در سرما و گرما حامی سرسخت باشگاه و تیم آلومینیوم اراک بودند که امیدوارم این حمایت را در نیم فصلی جاری از ما دریغ نکنند تا شاگردانم پاسخگوی محبت آن ها باشند.

 

نظر شما