نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حماسه ماندگار ۱۳ دی‌ماه در لرستان/سوء تدبیر و سوء مدیریت عامل فقر و بدبختی

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۱:۳۳
کد خبر: ۶۵۹۶۶۹
حماسه ماندگار  ۱۳ دی‌ماه در  لرستان/سوء تدبیر و سوء مدیریت عامل فقر و بدبختی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: شرط اولیه یک مدیر مسئله مدیریت و اهل تدبیر بودن و چاره‌اندیشی کردن است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آبادظهر یکشنبه در شورای اداری لرستان خود بابیان اینکه همه انسان‌ها زیان‌کار هستند، مگر کسانی که ایمان به خدا داشته باشند یا عمل صالح انجام دهند، افزود: پیامبر می‌فرماید که ایمان بدون عمل و بدون خدمت مردم ارزشی ندارد.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه حیات معنوی انسان‌ها درگرو ایمان به خدای متعال و خدمت به مردم است، افزود: این ایمان به خدا و حیات معنوی یک لازمه و اقتضایی دارد که باید آن را به دست آوریم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) عنوان کرد: ایمان و حیات معنوی انسان در سایه سه خصلت کامل می‌شود که یکی شناخت دین، احکام الهی، وظایف و تکلیف دینی بوده و انسان باید معرفت نسبت به دین داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه این وظیفه هر مسلمان بوده که دین و دستورات دینی خود را بشناسد و به آن عمل کند، گفت: همچنین خصلت دیگر، مدیریت صحیح و اقتصادی و معیشتی است.

آیت‌الله میرعمادی تاکید کرد: ایمان و حیات معنوی انسان در سایه مدیریت صحیح اقتصادی است.

وی با تأکید بر اینکه امام صادق می‌فرماید که ایمان انسان کامل نمی‌شود مگر اینکه انسان مدیریت صحیح اقتصادی داشته باشد، گفت: این امر مربوط به زمانی است که قدرت، امکانات و حکومت دست مؤمنین است و مؤمنین باید مدیریت صحیح داشته باشند و سوء مدیریت و بی‌تدبیری نداشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه آفت اقتصاد و معیشت سوء تدبیر است، ادامه داد: شرط اولیه یک مدیر مسئله مدیریت و اهل تدبیر بودن و چاره‌اندیشی کردن است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه این امر دستور دین ما است، افزود: همچنین پیامبر می‌فرماید که من از فقر شما نمی‌ترسم بلکه از سوء تدبیر می‌ترسم.

وی با تأکید بر اینکه سوء تدبیر و سوء مدیریت عامل فقر و بدبختی است و ویران‌کننده سرمایه‌ها و از بین برنده ظرفیت‌ها است، گفت: ما در کشور ظرفیت‌های فراوانی داریم و باید از این سرمایه و ظرفیت استفاده کنیم و به فکر حل مسائل باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه بالاترین بدبختی یک جامعه آن بوده که به «چه کنم چه کنم» گرفتار شود، افزود: خداوند به انسان عقل، تدبیر و درایت و بینش داده که باید مورداستفاده قرار گیرد.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه نباید بهانه به دست دشمن داد، گفت: امروز دشمنان بالندگی انقلاب، رشد انقلاب و عظمت انقلاب را برنمی‌تابند و به‌طورقطع دشمنان به دنبال رخنه کردن در صفوف مردم و فرصت‌طلبی هستند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان کمین کرده‌اند تا ضربه خود را به مردم بزنند، افزود: چاره‌اندیشی ما چه بوده؟ مسئله پدافند غیرعامل باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: ما باید کشور، جامعه و شهر خود را در برابر آسیب‌ها و خطرات دشمن بیمه کنیم و باید برنامه‌ریزی کنیم و از این روزمرگی بیرون بیایم.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه باید پویایی، تعالی و برنامه داشته باشیم، افزود: زمینه اغتشاشات اخیر خیلی روشن بوده و بارها رهبری تذکر می‌دهند که دشمن از بیکاری استفاده می‌کند چراکه به‌طورقطع دشمن به دنبال لشکر بیکار است و می‌خواهد لشکر بیکار را به کار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز