مدیرکل بنیاد قزوین خبر داد:

ارائه مشاوره تلفنی به ۵۵۲ایثارگر قزوینی

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۷:۲۷
کد خبر: ۶۶۰۰۲۴
ارائه مشاوره تلفنی به ۵۵۲ایثارگر قزوینی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از ارائه مشاوره تلفنی به 552ایثارگر قزوینی طی 9ماه نخست سال جاری توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "غلامرضا حقایق ‌پور" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر گفت: طی 9ماه نخست سال جاری توسط این اداره کل به 552ایثارگر استان قزوین مشاوره تلفنی ارائه شد.

حقایق ‌پور تصریح کرد: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌ های شاهد و ایثارگر راه ‌اندازی شده است.

وی افزود: مشاوران مجرب این مرکز در زمینه ‌های شغلی و تحصیلی، زوج درمانی، مشاوره فردی و خانوادگی، شیوه ‌های فرزندپروری، ازدواج، مذهبی، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روان ‌شناختی و روان ‌پزشکی، اختلالات یادگیری و تست‌ های تخصصی پیش از ازدواج، مشاوره ‌های لازم را به علاقمندان ارایه می‌ دهند.

این مسوول گفت: علاقمندان علاوه بر مراجعه حضوری به مرکز مشاوره می ‌توانند به صورت تلفنی با مشاوران تماس حاصل نمایند و با طرح مشکلات خود، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

حقایق‌ پور گفت: 552ایثارگر استان قزوین در 679جلسه طی تماس تلفنی با مرکز مشاوره بنیاد از خدمات مشاوره این مرکز طی 9ماه نخست سال جاری بهره ‌مند شدند.

وی افزود: این تماس‌ ها، در مشاوره‌ های شغلی، 38نفر در 46جلسه، ازدواج 83نفر در 98جلسه، خانواده 256نفر در 314جلسه، تحصیلی 49نفر در جلسه، روان‌ درمانی 78نفر در 96جلسه و روان‌ پزشکی 48نفر در 63جلسه بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بیشترین علت تماس‌ گیرندگان با مرکز مشاوره بنیاد، موضوع خانواده بوده که مشاوران در جهت رفع مشکلات ‌شان، مشاوره ‌های لازم را ارایه کردند.

حقایق ‌پور گفت: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین واقع در خیابان فلسطین روبروی ورزشگاه شهید بابایی می‌ باشد و علاقمندان می ‌توانند صبح‌ ها از ساعت 8:30 تا 13 و روزهای فرد بعدازظهرها از ساعت 16 تا 20:30 مراجعه حضوری و یا با شماره تلفن 33360866 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز