مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ورزش بانوان استان با رویکردی جدید دنبال می شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۶۰۳۷۸
ورزش بانوان استان با رویکردی جدید دنبال می شود
تخصیص اعتبار لازم به منظور ارتقای حوزه ورزش بانوان استان مرکزی در دستور کار است و این مهم در برنامه ریزی بودجه هیات های ورزشی در نظر گرفته می شود.

 به گزارش برنا از اراک ، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تخصیص اعتبار لازم به منظور ارتقای حوزه ورزش بانوان استان مرکزی در دستور کار است و این مهم در برنامه ریزی بودجه هیات های ورزشی در نظر گرفته می شود.

عابد حقدادی با اشاره به وجود ظرفیت پیشرفت در ورزش بانوان استان مرکزی اظهار داشت: رویکرد جدیدی با تغییرات ایجاد شده در ورزش بانوان استان مرکزی به وجود آمده و در این زمینه افزایش نیرو و برگزاری جلسات حوزه ورزش بانوان استان مرکزی با هیئت های مختلف در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: پیگیری مطالبات حوزه ورزش بانوان استان مرکزی را در دستور کار قرار داده ایم و اعتبارات، درآمدها و تمامی مسائل مربوط به هیات های مختلف ورزشی، با توجه به حوزه ورزش بانوان این هیات ها در حال رسیدگی است.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت ورزش بانوان استان مرکزی نسبت به سال های گذشته مطلوب است، به طور مثال در حوزه ورزش قهرمانی شاهد کسب موفقیت تیم سپک‌تاکرای بانوان در کشور بودیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در رشته های انفرادی شاهد حضور تک ستاره های فعالی در ورزش بانوان استان هستیم و امسال چندین مسابقه کشوری بانوان به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.
حقدادی ادامه داد: در حال حاضر پیگیر اجرای طرحی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان هستیم که بخشی از آن در شهر اراک اجرا می شود، زیرا این پروژه یک طرح منطقه ای است و امیدواریم اجرای آن بتواند شرایط جدیدی در راستای توسعه ورزش بانوان و حل مشکلات این بخش به وجود آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: طرح سنجش قامت زنان روستایی در حوزه ورزش بانوان در سطح استان به اجرا رسیده و علاوه بر آن این اداره کل در نظر دارد طرحی را در راستای ارزیابی رشد حرکتی کودکان به انجام برساند که با کمک بهزیستی، آموزش و پرورش و سایر نهادهای مربوطه اجرایی می شود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز