با پیگیری استاندار لرستان ؛

حمایت شغلی، به کارگیری و استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۱:۵۹
کد خبر: ۶۶۰۴۶۸
حمایت شغلی، به کارگیری و استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران
استاندار لرستان در خصوص به کار گیری اعضاء خانواده معظم شهدایی که واجد شرایط جهت استخدام می باشند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان طی مکاتبه ای با کلیه اعضای شورای اداری استان، ضمن دستور تشکیل کمیته ای متشکل از مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیر کل عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل تعاون –کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل تامین اجتماعی استان، بر ضرورت استخدام فرزندان شهدا تاکید کرد.

قسمتهایی از متن نامه فوق به شرح ذیل می باشد:

کلیه اعضای محترم شورای اداری استان

سلام علیکم،

... حداقل 25%  از نیازهای استخدامی و تامین نیروهای مورد نیاز خود را که وفق ضوابط و مجوزهای مربوط و جایگزینی نیروهای خروجی خود اخذ می نماید به خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان 25% و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یا سال اسارت، اسرا و خواهر و برادر شاهد اختصاص دهند و 5% سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان جانبازان زیر 25% و آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص دهند... .

قطعاً حق عظیم شهیدان، جانبازان به هیچ وجه قابل جبران نمی باشد و ملت رشید، فداکار و شهیدپرور و مسئولین نظام مقدس اسلامی امنیت با ثبات، عزت و اقتدار وصف ناشدنی خود را مرهون ایثار ، رشادت و جانفشانی شهدا، جانبازان و آزادگانی می داند که در لبیک به ندای امام (ره) و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در تحقق ارزش های والای اسلام ناب محمدی(ص) تمام مایملک خویش را به ودیعه گذاشتند... .

 

 

نظر شما