استاندار در جلسه شورای حفاظت منابع آب قزوین:

برنامه ریزی مدیران استان برای حل بحران آب در تابستان ضروری است

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۰:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۵۰۰
برنامه ریزی مدیران استان برای حل بحران آب در تابستان ضروری است
عبدالمحمد زاهدی گفت: مدیران استان برای حل بحران آب در تابستان برنامه ریزی کنند تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در سی و ششمین جلسه شورای حفاظت منابع آب استان که در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد اظهار داشت: برای عبور از مشکلات کم آبی در تابستان آینده باید مدیران استان برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند تا مردم دچار بحران نشوند.

 وی ادامه داد: با توجه به کمبود آب در استان باید با جدیت بتوانیم مصرف آب را مدیریت کنیم و در کاهش آن در بخش های مختلف برنامه ریزی کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: از مدیران آب استان انتظار داریم از امروز به فکر کمبود و افت فشار آب در تابستان باشند و برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند تا از بحران عبور کنیم.

زاهدی گفت: مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای قزوین تا پایان دی ماه فرصت دارند برنامه های خود را برای حل بحران آب ارائه کنند تا با طرح آن شورای حفاظت آب پیشنهادات بررسی و تصمیم گیری شود.

وی بیان کرد: در تابستان آینده نمی پذیریم که شهرها و روستاهای استان ما با بحران آب مواجه شود و مردم در مضیغه قرار گیرند و اگر برای حل بحران آب حتی باید قانون را نادیده بگیریم حاضریم مسوولیت قبول کنیم تا مشکلی برای استان ایجاد نشود.

استاندار قزوین یادآور شد: در خصوص انتقال آب از سد طالقان باید مطلع باشیم که دولت اعتباری ندارد و باید بخش خصوصی را در کار مشارکت دهیم تا کارها متوقف نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز