برگزاری نشست تخصصی کتابخوان شعر در خرم آبادبا حضور شاعران استانی وکشوری ؛؛

جهان آرا: برگزاری نشست های های تخصصی کتاب خوان با موضوعات گوناگون در استان

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۲:۳۲
کد خبر: ۶۶۱۳۷۲
جهان آرا: برگزاری نشست های های  تخصصی کتاب خوان با موضوعات گوناگون در استان
"مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان" از برگزاری نشست های های تخصصی کتاب خوان با موضوعات گوناگون در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، جهان آرا در نوزدهمین نشست تخصصصی کتابخوان شعر به همت اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان و موسسه فرهنگی شهر ادب در سالن همایش حوزه هنری استان لرستان برگزار شده بود و با حضور جمعی از شاعران، کتابداران، فعالین حوزه کتاب، اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه برگزار شده بود اظهار کرد:هدف از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان شعر به اشتراک گذاری تجربیات مطالعاتی و معرفی کتاب های برتر در حوزه شعر و ادبیات است.

وی افزود: فعالیت در حوزه فرهنگ که نقش عمده ای در رشد فکری و معنوی جامعه دارد وقتی در قالب هنر و ادبیات عرضه می گردد به مراتب از تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری برخوردار است.

جهان آرا  برگزاری نشست کتابخوان شعر را فرصتی مغتنم برای اهالی ادب و علاقمندان به حوزه شعر و ادبیات دانست و ابراز  کرد : امیدواریم با برگزاری نشست های اینچنینی شاهد تحقق نهضت مطالعه مفید و رشد کمی و کیفی وضعیت مطالعه در استان باشیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان از برگزاری نشست های های  تخصصی کتاب خوان با موضوعات گوناگون در استان خبر داد و بر نقش عمده این نشست ها  در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در بین آحاد مختلف مردم جامعه تاکید کرد.

در ادامه شرکت کنندگان در این نشست  به معرفی گزیده ای از کتاب های  مورد نظر در حوزه شعر و ادبیات معاصر پرداختند. رضا حسنوند(معرفی کتاب "پژاره" تالیف کرم دوستی)، اسد فرهمند (معرفی کتاب "نقد و بررسی شعر کودک" تالیف منوچهر علیپور)، سید مهدی شفیعی(معرفی کتاب "صبح بنارس" تالیف علیرضا قزوه و "سفرنامه با صاد" تالیف سید مهدی موسوی) ومحمد تقی عزیزیان(معرفی کتاب چهلچراغ تالیف محمد تقی عزیزیان و احمد کنجوری) شرکت کنندگان در این نسشت بودند  که  به معرفی کتاب برای حاضرین در نشست پرداختند.

شعر خوانی رمضان پرورده و حشمت الله خالقی از شعرای هم استانی از دیگر بخش های  نشست تخصصی کتابخوان شعر بود.

در پایان نشست نیز طی مراسمی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز