محسن غفاری، مدیرکل حوزه بازرسی استانداری مرکزی :

هاشمی با مدیریت سنجیده از هر مسیر پر خطری عبور می کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۹:۱۲
کد خبر: ۶۶۱۳۹۹
هاشمی با مدیریت سنجیده از هر مسیر پر خطری عبور می کرد
نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

 به گزارش برنا از اراک ، نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان اراک، مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی، مدیرکل حوزه بازرسی استانداری، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، رؤسا و دبیران احزاب استان مرکزی تشکیل شده بود؛ شخصیت های سیاسی استان به بحث و بررسی شخصیت مرحوم رفسنجانی پرداختند که شرح آن در ادامه می آید.

محسن غفاری، مدیرکل حوزه بازرسی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه هاشمی هرگز از شکست نمی ترسید، گفت: او انسانی بسیار خوش بین بود و همواره امیدوارانه در راه پیروزی قدم بر می داشت و بی حساب تصمیم نمی گرفت لذا تمامی امور را سنجیده مدیریت می کرد به همین دلیل از هر مسیر پرخطری به سلامت می گذشت.

غفاری ادامه داد: مرحوم هاشمی به مردم اعتماد داشت و به آن ها عشق می ورزید. سیاست مداران امروز می بایست امیدوار بودن، محکم بودن، خودباوری و خداباوری را از هاشمی یاد بگیرند.

 

نظر شما