فعیدرضا فولادوند، رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان اراک:

قبل از شروع جریان اصلاحات، اصلاح طلبی را هاشمی آغاز کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۴:۳۹
کد خبر: ۶۶۱۴۰۴
قبل از شروع جریان اصلاحات، اصلاح طلبی را هاشمی آغاز کرد
نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

 به گزارش برنا از اراک ، نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان اراک، مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی، مدیرکل حوزه بازرسی استانداری، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، رؤسا و دبیران احزاب استان مرکزی تشکیل شده بود؛ شخصیت های سیاسی استان به بحث و بررسی شخصیت مرحوم رفسنجانی پرداختند که شرح آن در ادامه می آید.

فعیدرضا فولادوند، رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان اراک، هاشمی را پاسخ بسیاری از ناکامی های تاریخی ایران دانست و گفت: جریان روشنفکری و اصلاحات طی دهه های گذشته با ناکامی ها و تلخی های بسیاری روبرو شده است چرا که اشخاص حاضر در این جریان گاها مقابل یکدیگر ایستادند.

وی ادامه داد: هاشمی قبل از ایجاد جریان اصلاحات، اصلاح طلبی را آغاز کرده بود و در مقاطع زمانی گوناگون پیروزی نگرش اصلاحات در جامعه را رقم زد اما نمی توان از یاد برد که برخی اشخاص از درون همین جریان اصیل به او آسیب های فراوان زدند.

فولادوند افزود: آیت ا... رفسنجانی به عنوان رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره با جوانان مشورت می کرد و از نظرات کارشناسان متخصص در تمامی حوزه ها بهره می برد تا جایی که در برخی موارد با فرزندانش مشورت می کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز