مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی:

بهشتی را منافقان کشتند اما هاشمی بارها با زخم زبان دوستان کشته شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۶۱۴۰۸
بهشتی را منافقان کشتند اما هاشمی بارها با زخم زبان دوستان کشته شد
نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

 به گزارش برنا از اراک ، نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان اراک، مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی، مدیرکل حوزه بازرسی استانداری، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، رؤسا و دبیران احزاب استان مرکزی تشکیل شده بود؛ شخصیت های سیاسی استان به بحث و بررسی شخصیت مرحوم رفسنجانی پرداختند که شرح آن در ادامه می آید.

حسینی، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، پرداختن به بررسی ویژگی های شخصیتی مرحوم هاشمی را امری الزامی و مناسب دانست و گفت: بهتر است با بررسی ابعاد شخصیتی آن مرحوم به این موضوع دست یابیم که نباید در سیاست به سادگی رنگ عوض کرد. هاشمی، اعتماد به نفس ستودنی داشت تا جایی که در خطبه های نماز جمعه دهه شصت آنچنان با صلابت سخن می گفت که گویی اتفاقی رخ نداده است و همین موضوع به ایجاد آرامش در جامعه کمک می کرد.

وی ادامه داد: هاشمی در اوج مظلومیت قرار داشت. او حتی از شهید بهشتی نیز مظلوم تر بود چرا که بهشتی را منافقان کشتند اما هاشمی بارها با زخم زبان دوستان کشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز