مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی:

با کنار گذاشتن مطلق نگری می توان هاشمی را درک کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۱۴۳۳
با کنار گذاشتن مطلق نگری می توان هاشمی را درک کرد
نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

 به گزارش برنا از اراک ، نشست بررسی نقش مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی در انقلاب و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در سالگرد آن مرحوم برای اولین بار در استان مرکزی طی مراسمی در دفتر خبرگزاری برنا تشکیل شد.

در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان اراک، مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی، مدیرکل حوزه بازرسی استانداری، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، رؤسا و دبیران احزاب استان مرکزی تشکیل شده بود؛ شخصیت های سیاسی استان به بحث و بررسی شخصیت مرحوم رفسنجانی پرداختند که شرح آن در ادامه می آید.

مسعود فراهانی، مدیرکل سیاسی استانداری نیز که در این نشست به نمایندگی از استاندار مرکزی حاضر شده بود، گفت: مدیران دولتی و دبیران احزاب می بایست از مطلق نگری دوری کنند تا به دنبال آن بتوانند متوجه ویژگی های اصلی شخصیتی آیت ا... هاشمی رفسنجانی شوند.

وی افزود: باید توجه داشت که مرحوم هاشمی به نقش جریان ساز احزاب و گروه های سیاسی در تصمیم گیری ها باور داشت و همواره برای تحقق این امر تلاش می کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز