استاندار در جمع اهالی محمدیه:

علیرغم تعدد سلایق باید روی محور مشترکات حرکت کنیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۹:۵۰
کد خبر: ۶۶۱۹۴۳
علیرغم تعدد سلایق باید روی محور مشترکات حرکت کنیم
عبدالمحمد زاهدی گفت: علیرغم تعدد سلایق باید روی محور مشترکات حرکت کنیم تا وحدت ملی و یکپارچگی مردم حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جمع ساکنین شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در سخنانی با اشاره به ۲۲دی ماه سالروز تاسیس شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی در سال۵۷ بیان داشت:حفظ وحدت ملی و یکپارچگی از اهمیت بسزایی برخوردار است و علیرغم تعدد سلایق باید روی محور مشترکات حرکت کنیم تا به آن خدشه ای وارد نشود.

 زاهدی اذعان کرد: ۲۲دی ماه سالروز تاسیس شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی در سال۵۷ است و تشکیل این شورا به مفهوم پایان رژیم شاهنشاهی پهلوی بود بگونه ای که ۴روز پس از آن شاه از ایران فرار کرد.

وی افزود: در بین انقلاب های دنیا، انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلابی بود که می توان از آن یاد کرد چراکه تنها انقلابی بود که همه اقشار و گروه های مختلف مردم در شکل گیری آن نقش داشتند.

 استاندار قزوین تصریح کرد: همانگونه که عموم مردم در تاسیس انقلاب سهم دارند در حفظ و حراست از آن در دوره ها و مقاطع مختلف نقش داشته و همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کرده اند.

زاهدی اظهار داشت:حوادث اخیر هم نشان داد که مردم علی رغم انتقادات،گلایه ها،مطالبات اقتصادی و اجتماعی بحقی که دارند،پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هوشیاری و رفتار مدبرانه خود رانشان دادند.

وی ادامه داد: مهمترین اصلی که می تواند ملت را در مقابل دشمنان تجهیز کند، وحدت و با هم بودن است.

زاهدی خاطرنشان کرد: تفاوت فکر، سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آنها حرکت کنیم.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات بخش محمدیه عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰تختخوابی سجادیه به زودی در شهر محمدیه آغاز خواهد شد و علاوه بر آن مسائل و مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

استاندار قزوین افزود: ارتقای بخش محمدیه به شهرستان از مطالبات ساکنین و مسوولان منطقه است که مطابق قانون و براساس ضوابط تقسیمات کشوری آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: مسائل و مشکلات ناحیه شهری مهرگان با برگزاری جلسه شورای مسکن استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار قزوین در بدو ورود به بخش با حجت الاسلام و المسلمین موسوی موینی امام جمعه محمدیه دیدار و از مصلی در حال ساخت این شهر بازدید کرد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی استانداری به همراه جمعی از مدیران در این سفر استاندار را همراهی می کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز