باحضور مسئولین لرستان انجام گرفت؛

دیدار با دو خانواده لرستانی خدمه کشتی نفتکش حادثه دیده "سانچی"

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۲:۳۲
کد خبر: ۶۶۲۵۱۵
دیدار با دو خانواده لرستانی خدمه کشتی نفتکش حادثه دیده سانچی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با خانواده بشارتی پور و پیریایی دو خدمه شاغل در نفتکش ایرانی که هفته گذشته در آب‌های چین دچار سانحه شد دیدار کرد.
خبرگزاری برنالرستان - گروه اجتماعی :علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با خانواده بشارتی پور و پیریایی دو خدمه شاغل در نفتکش ایرانی که هفته گذشته در آب‌های چین دچار سانحه شد دیدار کرد.

n47

 

آشتاب  به همراه معاون سیاسی فرماندار ، مدیران ادارات کار ، بهزیستی و فنی حرفه ای شهرستان برجرود با خانواده عبدالکریم بشارتی پور و محمد پیرایی دو خدمه شاغل در کشتی نفتکش ایرانی که در آبهای چین دچار حادثه شده بود دیدار و از آنان دلجویی کردند .

n48

 

 

این دیدار حسب دستور مقام عالی وزارت که از سوی رئیس محترم جمهور به عنوان "مسئول کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی" معرفی شده‌اند انجام گرفته است.

n50

برپایه این گزارش ؛نفت‌کش سانچی روز 25 آذرماه  بندر عسلویه در ایران را با محموله میعانات گازی به مقصد یکی از بنادر کره جنوبی ترک کرده بود ولی این نفتکش در  روز شنبه 16 دی ماه ساعت 8 شب به‌وقت محلی با یک کشتی فله‌بر تحت پرچم هنگ‌کنگ و با خدمه چینی برخورد کردودچار حادثه شد که در این حادثه 32 سرنشین آن که شامل 30 ایرانی و 2 بنگلادشی بودند دچارسانحه شدند.

اگرچه در پی جستجوهابرای یافتن  سرنشینان اجساد برخی از آن‌ها کشف‌شده بود ولی امروز یکشنبه با اعلام تایید غرق شدن این نفتکش پایان مرگبار آن تایید شد.

گفتنی است ؛در میان خدمه کشتی سانچی، سه لرستانی  به نامهای عبدالکریم بشارتی پورسرآشپزو محمد پیریایی مهندس ودانشجوی موتور از دانشگاه صنعت نفت محمودآباداز اهالی  بروجرد و حسن رومیانی  اهل شهرستان رومشکان نیز حضور داشته اند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز