استاندار قم :

معضل گرد و غبار درقم بسیار جدی است

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۹:۴۲
کد خبر: ۶۶۲۵۶۷
معضل گرد و غبار درقم بسیار جدی است
استاندارقم گفت: معضل گرد و غبار در این استان بسیار جدی است و حدود 30 درصد از وسعت قم، آماده تبدیل شدن به کانون های فعال گرد و غبار است که به لحاظ نسبت مساحت در رتبه اول کشور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید مهدی صادقی عصر شنبه در نخستین کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار در قم افزود: مقابله با پدیده گرد و غبار نیازمند همت،همفکری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی است که باید تکالیف دستگاه ها مشخص شود.

وی بر ضرورت کار کارشناسی دقیق در این رابطه و پیگیری جدی آن در کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار تأکید کرد وگفت:امروز همه مردم و مسئولان باید نسبت به وضعیت خشکسالی در استان قم توجه جدی داشته و برای برطرف کردن مشکلات پیرامون همت و تلاش مضاعف داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه در جهت مقابله با پدیده گرد و غبار دستگاههای اجرایی نباید جدای از هم حرکت کنند، اظهار داشت: باید با تکیه بر قوانین و مصوبات حمایتی در حوزه محیط زیست و بنابر مقتضیات استان، راهکارهای علمی و عملیاتی برای مقابله با معضل گرد و غبار تدوین شود.

نخستین کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار در استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد و در این جلسه موضوع توسعه جنگل و فضای سبز در حریم شهر قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز