استاندار کرمان:

اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان به توسعه اشتغال استان

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۲:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۵۷۲
اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان به توسعه اشتغال استان
استاندار کرمان گفت: دولت بیش از یک هزار و 360 میلیارد تومان به منظور توسعه اشتغال در این استان با تاکید بر خوداشتغالی و اشتغال های خرد در سال جاری اختصاص داده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علیرضا رزم حسینی شبانگاه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد آیت الله صالحی کرمان به اختصاص 500 میلیارد تومان برای توسعه روستایی در استان اشاره کرد و افزود: تسهیلات بانکی اختصاص یافته برای توسعه خوداشتغالی در کرمان با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت چهار تا 6ساله است.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل دولتی برای مردم و دولت همانند سم است افزود: تورم نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی از عوامل اصلی بروز بوروکراسی و فساد اداری است.

رزم حسینی مردم را از ستون های اصلی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: اگر مسائل را با مردم در میان بگذاریم مردم نیز به مسئولان اعتماد خواهند کرد و در مسیر توسعه همراه آنها خواهند بود.

استاندار کرمان افزود: اشتغال از دغدغه های اصلی مردم بویژه جوانان است و دولت برای رفع این مشکل، زمینه خوداشتغالی را توسعه داده است.

وی اظهار کرد: جوانان برای دریافت وام های خوداشتغالی می توانند به فرمانداری ها و نیز دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان مراجعه کنند و در کنار این تسهیلات بانکی، آمادگی ارائه آموزش های لازم به کارجویان را نیز داریم.

استاندار کرمان در ادامه با نمازگزاران این مسجد دیدار چهره به چهره داشت و به صحبت ها و درخواست های آنها رسیدگی کرد‌.

 

نظر شما