استاندار لرستان :

لزوم تصویب الگوی کشت استان /برنامه جامع خشکسالی و الگوی کشت اجرا و رعایت شوند

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۸:۲۶
کد خبر: ۶۶۲۶۰۱
لزوم تصویب الگوی کشت استان /برنامه جامع خشکسالی و الگوی کشت اجرا و رعایت شوند
"سید موسی خادمی"گفت: درخصوص گزارش‌هایی که از سوی ادارات وکارشناسان دستگاه ها ارائه داده می‌شود باید با دقت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی که  صبح امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان  لرستان  سخن می گفت با بیان این مطلب  برلزوم کنترل دقیق تر نسبت به آمارهای اقتصادی، عمرانی، مدیریتی و ... در استان تاکید کرد وگفت:  بارها اعلام می‌شود که در فلان زمینه  یا فلان  حوزه رتبه اول، دوم، سوم و ...کشور را به دست اورده ایم ولی  در عمل  می بینیم که همیشه در رده  استان های  ۲۸ یا ۲۹ کشوری  هستیم.

وی با بیان اینکه ارائه  آمارهای غلط  باعث بی اعتمادی  مردم به دولت و دستگاه‌ها می شود ،تصریح کرد: مردم با مقایسه  بسیاری از آمارها  آنها رانمی‌پذیرند و باعث بی اعتمادی شده که این بی‌اعتمادی نیز ضربه بزرگی خواهدزد.

خادمی گفت:  امسال  مسئله خشکسالی جدی بوده چون   با توجه به کاهش 68 درصدی بارش هاازنظر بارندگی  سال خوبی نداریم لذا باید برنامه جامع خشکسالی و الگوی کشت اجرا و رعایت شوند.

خادمی همچنین با اشاره به لزوم  تصویب الگوی کشت استان لرستان  با بیان اینکه باید الگوی کشت استان که اقدامات و آمارهای لازم در خصوص آن گردآوری‌شده، نهایی شود،خاطر نشان کرد:  بر اساس این الگوی کشت باید اقدامات لازم از طریق جهاد و ناظرین آن انجام شود تا  کشاورزان استان به‌صورت منسجم عمل کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس الگوی کشت کسی حق ندارد درجایی که قرار نیست چغندر یا سیب‌زمینی بکارد،یادآورشد: اگر کشاورزی برخلاف الگوی کشت عمل کند، برای خودش مشکل ایجاد می‌کند زیرا بعد از تصویب الگوی کشت استان، همه کشاورزان باید از آن تبعیت کنند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز