در اردبیل رخ داد ؛

تشییع و خاکسپاری با شکوه شهید الماس بیرامی

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۶۲۶۳۰
تشییع و خاکسپاری  با شکوه شهید الماس بیرامی
پیکر سرباز شهید الماس بیرامی به عنوان سرباز فداکار وطن با شکوه هرچه تمامتر در اردبیل برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در میدان مصلای اردبیل،بعد از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید بعد از 30 سال تا آرامگاه ابدی تشییع و در جوار والدینش واقع در روستای دیولق به خاک سپرده شد. 

در مراسم تشییع پیکر این شهید که مسئولان استانی نیز حضور داشتند یاسر شاهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل در سخنانی اظهار کرد: بعد از گذشته سه دهه از جنگ همچنان تحقیق و تفحص برای شناسایی پیکرهای مطهر شهدا در مناطق عملیاتی ادامه دارد. 

یاسر شاهی با بیان اینکه این شهدا با تبعیت از آرمانی‌ترین مسیر سیدالشهدا(ع) در احیای اسلام ناب در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، خاطرنشان کرد: پیام امروز این شهدا ایستادگی و مقاومت ملت برای ثمر دادن آرمان‌های بلندی است که ما امروز در مقابله با اندیشه پلید استکبار جهانی چنین اهدافی را مشاهده می‌کنیم. 

وی ادامه داد: شهید سرباز الماس بیرامی دولت‌سرایی که در سال 67 به درجه رفیع شهادت رسیده در عملیات جنوب کشور در راه دفاع از اسلام و کیان جمهوری اسلامی جان در طبق اخلاص گذاشته که امروز اهالی اردبیل با افتخار و عزت تمام پیکر این شهید والامقام را که از او به عنوان سرباز ایثارگر وطن یاد می‌شود تا جایگاه ابدی تشییع کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز