با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

معارفه مدیر جدید پخش فراورده های نفتی استان

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۶:۱۵
کد خبر: ۶۶۲۸۶۷
معارفه مدیر جدید پخش فراورده های نفتی استان
با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی ایران، از خدمات کاشی تقدیر و اصغری به عنوان مدیر جدید پخش فرآوردهای نفتی مشهد مقدس، معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این استان به عنوان یکی از وسیع ترین استان های کشور ، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام و نیز همجواری با کشورهای ترکمنستان و افغانستان از نظر معنوی و جغرافیایی دارای اهمیت زیادی درسطح کشور می باشد.

 بر همین اساس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی که وظیفه خطیر تامین و توزیع انواع فراورده های بنزین، نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره، گاز مایع و سوخت های هوایی جهت مصارف بخش های مختلف حمل و نقل، صنعت، گرمایشی و ...و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائرین گرامی را بر عهده داشته و نقشی کلیدی در صنعت نفت و در میان سایر مناطق شرکت پخش ایفا می نماید.

ناحیه مشهد در سال1320 ابتدا در محل انبار نفت شماره 1واقع در چهارراه مقدم طبرسی تحت عنوان شرکت نفت ایران و انگلیس تشکیل گردید سپس همزمان با ملی شدن صنعت نفت تحت عنوان شرکت نفت ایران – ناحیه خراسان شروع به فعالیت نموده است.

 ناحیه خراسان ازسال 1340 الی 1345 به منطقه ای که شامل : خراسان بزرگ ، سیستان و بلوچستان بوده تبدیل می گردد. این منطقه درسال 1364 مجدداً به ناحیه و در سال 1365 به منطقه تغییر عنوان می دهد.

 خراسان رضوی از نقطه نظر شرکت ملی پخش به سه منطقه  خراسان رضوی ، تربت حیدریه ، سبزوارتقسیم میشود.

 خراسان رضوی شامل نواحی مرکزی – قوچان – نیشابور – تربت جام – درگز – سرخس – فریمان و تایباد است شهرستان های چناران – کلات -طرقبه و شاندیز-شهر فیروزه نیز تحت پوشش این منطقه  می باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز