استاندار قزوین:

قزوین موقعیت ویژه ای برای جذب سرمایه گذاری خارجی دارد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۵:۲۱
کد خبر: ۶۶۲۹۷۸
قزوین موقعیت ویژه ای برای جذب سرمایه گذاری خارجی دارد
زاهدی در دیدار با مدیر واحد تولیدی نستله ایران: استان قزوین موقعیت ویژه و مناسبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" در دیدار با فیصل هارون مدیر واحد تولیدی نستله ایران افزود: نستله برند معتبری در بین واحدهای صنعتی دنیا است و ما از فعالیت و حضور آن در ایران استقبال می کنیم.

وی اضافه کرد: به طور کلی صنایع غذایی اهمیت ویژه ای دارند و در این میان فعالیت واحد نستله در قزوین به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در جهان برای ما فرصت خوبی است.

زاهدی ادامه داد: قزوین هم با توجه به نزدیکی با کشورهای آسیای میانه موقعیت جغرافیایی خوبی برای توسعه سرمایه گذاری دارد.

زاهدی از سرمایه گذاری های جدید نستله در آینده در قزوین استقبال کرد و قول همکاری مساعد و حمایت از این سرمایه گذاری را داد.

مدیر واحد تولیدی نستله نیز گفت: این شرکت تاکنون 150میلیون دلار سرمایه گذاری در ایران داشته که 100میلیون دلار آن در قزوین بوده و قزوین جزو واحدهای مهم ما است.

فیصل هارون افزود: این شرکت در سال جاری 25میلیون دلار صادرات به تمام کشورهای حوزه خلیج فارس به جز عربستان داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به دغدغه ها و برنامه های دولت دکتر روحانی در راستای اشتغال، نستله نیز در همین جهت حرکت های خوبی داشته به طوری که هم اکنون بعد از 15سال از فعالیت آن در ایران برای900 نفر به طور مستقیم و 2هزار نفر غیرمستقیم شغل ایجاد کرده که بیش از نیمی از آنها در قزوین مشغول هستند.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی همچنین در طی این دو ماه یک سرمایه گذاری20میلیون دلاری برای ایجاد 2واحد تولیدی جدید شامل نسکافه و مواد غذایی طعم دهنده به نام مگی دارد.

هارون افزود: این شرکت در سال آینده هم 10میلیون دلار دیگر سرمایه گذاری خواهد کرد که برای 50 تا 100نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز