استاندار البرز:

دهه فجر امسال با توجه شرایط منطقه و جهان اهمیتی ویژه دارد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۷:۲۱
کد خبر: ۶۶۲۹۸۳
دهه فجر امسال با توجه شرایط منطقه و جهان اهمیتی ویژه دارد
استاندار البرزگفت: اهمیت دهه فجر امسال به دلیل شرایط ویژه ایران در منطقه و جهان دو چندان شده چراکه استکبار جهانی با صرف هزینه های گزاف اقدامات خود را برای توسعه و ترویج ایران هراسی و اسلام هراسی تشدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری دهه فجر استان البرز، از روند برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

استاندار البرز گفت: کمیته های مردمی در شرایط و برنامه های مختلف همواره حائز اهمیت هستند، چراکه باید شرایطی فراهم شود تا مردم در مکان های مذهبی با حضور خود نشان دهند که انقلاب اسلامی مردمی است و شکافی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما مردمی است و این رویکرد در منویات امام راحل (ره) و رهبری بوده و در مردمسالاری دینی نمی توان مردم را از نظام جدا کرد، افزود: باید پیام بزرگی را به گوش دنیا برسانیم و ثابت کنیم که همچنان مستحکم تر از قبل پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

نجفی خاطرنشان کرد: امسال ویژگی دیگری هم دارد زیرا چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم، از این رو تاکید جدی دارم که مدیران شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و تصمیم گیری کنند و زبان گویای عملکرد نظام باشند.

وی گفت: عملکرد 39 سال انقلاب اسلامی باید به درستی تبیین شود چراکه انقلاب اسلامی خدمات بسیاری در جهت رشد، توسعه و آبادانی کشور داشته از این رو باید دستگاه ها عملکرد خود را برای تنویر افکار عمومی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کنند.

وی ادامه داد: نمایش واقعی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام حمایت و پایبندی به نظام بسیار حائز اهمیت است. همچنین گزارش عملکرد دستگاه ها باید برای نسل جوان تفهیم و تبیین شود.

نجفی با بیان اینکه نباید شرایط را بری رسانه های معاند در جهت اثرگذاری در باورهای نسل جوان فراهم کرد، گفت: رسانه ها و مسئولان باید امید را در نسل جوان زنده کنند و مردم آگاه شوند که در استان تمامی مسئولان بسیج شده اند که حدود 50 هزار شغل ایجاد کنند و در این زمینه توفیقات بزرگی حاصل شده است.

وی افزود: در بحث دیدار مسئولان با خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان انقلاب اسلامی باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و همچنین برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز با نظارت کافی به درستی برگزار شوند.

استاندار البرز اضافه کرد: فرمانداران و دهیاران با تشکیل کمیته های فعال باید در این مسیر گام های بلندی بردارند تا شاهد حضور پرشور و فعال مردم باشیم.

وی گفت: شهرداران در تزیین شهر به نحوی مطلوب اقدام کنند و تصمیم گیری های خودسرانه نباید صورت گیرد و باید با تعامل و هم افزایی اقدام شود.

نجفی با تاکید بر اینکه مردمی بودن انقلاب هرگز نباید از نظر دور شود، اظهار داشت: خط کشی های سیاسی در حضور آگاهانه مردم جایگاهی ندارد، زیرا همه در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی محق و سهیم هستند.

وی با تسلیت حادثه دردناک و شهادت گونه جان باختن سرنشینان کشتی نفتکش ایرانی سانچی، افزود: سرملوان این کشتی یکی از اهالی فردیس بود که شب گذشته فرماندر این شهرستان مامور به دیدار و رسیدگی به مسائل این خانواده این خانواده شد.

نجفی در ادامه این را نیز گفت که باید شرایطی فراهم شود که مردم حرف های خود را به گوش مسئولان برسانند تا بستری برای سوء استفاده فراهم نشود و عده ای صدای مردم را به نفع خود مصادره نکنند.

وی با بیان اینکه در جریان مطالبات بحق مردم عده ای قلیل با سو استفاده از شرایط نسبت به ایجاد ناآرامی ها و اغتشاش اقدام کردند، ادامه داد: مسئولان باید با ایجاد بستری امن و داشتن گوشی شنوا درصدد احصاء و حل مشکلات مردم باشند تا دشمنان فضا را برای نفاق و رسیدن به اهداف خود مهیا نبینند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز