نماینده ولی فقیه در کردستان :

انقلاب اسلامی ایران دین و معنویت را وارد بطن جامعه جهانی کرده است

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۴:۰۰
کد خبر: ۶۶۳۰۱۴
انقلاب اسلامی ایران دین و معنویت را وارد بطن جامعه جهانی کرده است
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه هم اکنون حضور دین در جامعه جهانی به خوبی نمایان است و در معادلات سیاسی جهان تاثیر بسزایی دارد، گفت: این تغییر در کشورهای جهانی از برنامه های بلند مدت انقلاب اسلامی بود.

به گزارش  خبرگزاری برنا ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در جمع اعضای کمیته رسانه های ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: براساس عقاید بلوک شرق و غرب نباید دین در بطن جامعه مطرح می شد اما امام راحل از ابتدای شکل گیری نهضت خود بر این نکته تاکید داشتند.

وی افزود: تاثیر جبهه مقاومت در بیشتر کشورهای جهان اسلام مشهود است و علاوه بر اینکه باعث شده استکبار در این کشورها در رسیدن به اهداف خود ناکام باشد برخی از کشورهای تاثیر گذار جهان از جمله روسیه و چین نیز از قدرت این جبهه برای مقابله با آمریکا استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین بر توجه به شایسته سالاری در انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: توجه به این مهم از پایه های تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران بود و باید به مدیرانی که از روحیه جهادی برخوردار هستند برای شایسته سالاری در کشور و استان فرصت خدمتگذاری داده شود.

آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بدنبال توسعه پایدار در تمام نقاط کشور است و در استان کردستان نیز برنامه های تدوین شده و تلاش های انجام یافته گواه بر این مساله است و انتظار می رود دولت ها و مسئولان برای تحقق این مهم مدیرانی را بکار گیرند که همانند دوران جنگ تحمیلی فعالیت جهادی را افتخاری برای خود بدانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در مقابل شیطان بزرگی که از اجرای هیچ توطئه‌ای علیه نظام ما غافل نشد، ایستادگی کرد و همچنان به حرکت رو به رشد و پیشتازی خود ادامه می دهد، گفت: انقلاب اسلامی طی این مدت با تکیه بر اصل مهم و دشمن شکن بصیرت دلیل شکست با اقتدار در برابر تمامی توطئه ها ایستاده و در جهان حرف برای گفتن دارد.

وی همچنین بر تاثیر رسانه ها در تحقق اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف، رسانه های جمعی می توانند به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان نهادها و دستگاه ها با مردم نقش خود را در اطلاع رسانی و اعلام خدمات نظام به مردم در حوزه های مختلف بیشتر و بهتر ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز