برنامه مبارزات لیگ جهانی کاراته وان پاریس اعلام شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۰:۲۴
کد خبر: ۶۶۳۰۲۴
برنامه مبارزات لیگ جهانی کاراته وان پاریس اعلام شد
نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال۲۰۱۸ در حالی در شهر پاریس فرانسه برگزار می شود که ۷۵۶کاراته کا از ۸۱کشور در این دوره شرکت کرده‌ اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، این رقابت ‌ها در روزهای ششم تا هشتم بهمن ماه انجام خواهد شد که در اولین روز پیکارها روز جمعه (ششم بهمن ماه) رقابتهای مقدماتی و رپه شارژ (جدول شانس مجدد) کاتای انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان و اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵-کیلوگرم کومیته مردان و نیز اوزان ۵۰- و ۵۵-کیلوگرم بانوان برگزار خواهد شد.

دومین روز رقابت‌ها روز شنبه(هفتم بهمن ماه) با انجام مبارزات کاتای انفرادی مردان و کاتای تیمی بانوان به اضافه اوزان ۶۱-، ۶۸-و ۶۸+کیلوگرم کومیته بانوان و اوزان ۸۴-و ۸۴+کیلوگرم کومیته مردان پیگیری می شود. مسابقات کسب مدال برنز و فینال کاتا و تمام اوزان کومیته هم روز یکشنبه هشتم بهمن ماه برگزار می‌ گردد. با سهمیه تعیین شده، در بخش مردان و در تمام اوزن کومیته و کاتای انفرادی ۶۴ کاراته کا ثبت نام کرده‌اند و در بخش تیمی هم یازده تیم به روی تاتامی می روند. در بخش بانوان و در کاتای انفرادی زنان و اوزان۶۱- و ۶۸+کیلوگرم ۶۴ کاراته کا حضور دارند و در وزن ۵۰-، ۵۴ نفر، در وزن ۵۵-کیلوگرم، ۶۰ نفر، ۶۸-کیلوگرم ، ۴۹ نفر و در کاتای تیمی شش تیم با هم به مبارزه می پردازند. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی و از آنجا که لیگ های جهانی از این پس حکم رقابت‌ های گزینشی ۲۰۲۰ را دارد، امتیازات آن در رتبه قهرمانان برای کسب سهمیه لحاظ خواهد شد.

در هر وزن حداکثر ۶۴ کاراته کا که دارای بالاترین رنکینگ هستند حق شرکت دارند.

بهمن عسگری و علی اصغر اسیابری نمایندگان کاراته استان در این مسابقات هستند.

 

نظر شما