استاندار فارس تاکید کرد :

لزوم تدوین سیاست‌های راهبردی در فارس با همراهی دانشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۳:۳۰
کد خبر: ۶۶۳۰۹۱
لزوم تدوین سیاست‌های راهبردی در فارس با همراهی دانشگاه‌ها
استاندار فارس با بیان اینکه سیاست های راهبردی استان باید با همراهی دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی تدوین شود، گفت: ارتباط دانشگاه ها و مراکز علمی با دستگاه های اجرایی زمینه بهره وری از ظرفیت ها و توانمندی های بی شمار استان را فراهم می کند

به گزارش خبرگزاری برنا  و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل تبادار در دیدار با رییس و مسئولان دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به اینکه مبانی علمی جایگاه، معنا و محدوده مشخصی دارد،  گفت : تجمیع واحدهای دانشگاهی پیام نور به صورت مراکز جامع و منطقه ای که همه بخش های رفاهی، آموزشی و آزمایشگاهی را در بر بگیرد، بر تقویت پایه علمی این دانشگاه می افزاید .

تبادار با تاکید بر اینکه از مراکز علمی و دانشگاهی استان انتظار دارد در حوزه کارآفرینی و سایر اموری که ضرورت امروز استان است نقش جدی داشته باشند، خاطر نشان کرد: حل مشکلات موجود و رسیدن به راهکارهای عملی در موضوعات مختلف که امروز پیش روی جامعه است بر مبنای دانش بنیان بودن ، محقق خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه قدرت واحدهای تولیدی بستگی به میزان اثرگذاری مراکز تحقیق و توسعه این واحد ها دارد، گفت: در کارخانه هایی که مراکز تحقیقات و توسعه فعال و پویا دارند زمینه اشتغال و بازار فروش محصولات نیز فراهم و رو به رشد و گسترش است .

استاندار فارس با اشاره به اینکه محققان دانشگاه پیام نور استان موفق به ساخت محصول نوینی در زمینه واکس میوه شده اند، افزود: چنین اقدامات علمی و تحقیقاتی در استان فارس که رتبه اول تولید محصولات باغی کشور را دارد بی شک موثر و ارزنده است .

تبادار با تاکید بر اینکه تحقیق و تبدیل علم به عمل بنیان علم آموزی  است، گفت: ارتباط دانشگاه ها و مراکز علمی با دستگاه های اجرایی زمینه بهره وری از ظرفیت ها و توانمندی های بی شمار استان را فراهم می کند .

استاندار فارس خاطر نشان کرد: سیاست های راهبردی استان باید از طریق ارتباط دانشگاه های استان با دستگاه های اجرایی تدوین و تبیین و پس از آن به عنوان راهبرد شواری برنامه ریزی و سایر کارگروه های استان مطرح شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز