مدیرعامل یکی از شرکتهای گردشگری وابسته به سازمان همیاری خراسان رضوی خبر داد:

اعمال تخفیف ویژه برای زائران طرح مبداء به مبداءدر هتل های سراسر کشور

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۲:۱۷
کد خبر: ۶۶۳۳۲۴
اعمال تخفیف ویژه برای زائران طرح مبداء به مبداءدر هتل های سراسر کشور
مدیرعامل شرکت گردشگری باهشت وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از رایزنی با هتلهای سراسر کشور و درنظر گرفتن تخفیفات ویژه برای مخاطبین طرح زیارتی مبداء به مبداء خبر داد.

سید سعید هاشمیان در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اشاره به جلسه مشترک با حضور رئیس جامعه هتلداران کشور و  مدیرکل امور رفاهی معاونت زیارت استانداری اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و عقد تفاهم نامه به زودی مخاطبین طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء از تخفیفات هتل ها در سراسر کشور بهره مند خواهند شد.

وی افزود: بنابه همکاری رییس جامعه هتلداران کشور در جلسه آتی انجمن های گردشگری کشور، موضوع طرح مبداء به مبداء بررسی و راهکارهای افزایش و بهبود خدمات به مخاطبین این طرح تصویب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گردشگری باهشت، بیان کرد: در 8 ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 90 هزار نفر در قالب طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء به مشهد مقدس سفر کرده و از خدمات ویژه این طرح برخوردار شده اند.

وی گفت: با عقد تفاهم نامه همکاری بین جامعه هتل داران کشور و شرکت باهشت به عنوان هلدینگ تخصصی این طرح، زمینه بهره مندی تعداد بیشتری از زائران از این طرح ویژه فراهم خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های استان، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی نیز حضور داشتند./

 

نظر شما