در پی کسب رتبه برتر حقوق شهروندی صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از عملکرد امور مالیاتی قزوین

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۲:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۴۱۰
تقدیر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از عملکرد امور مالیاتی قزوین
بیدخام در پی کسب رتبه برتر حقوق شهروندی توسط امور مالیاتی قزوین از این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "مریم بیدخام" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در دیدار با مصطفی پور امیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به کسب رتبه برتر حقوق شهروندی امور مالیاتی استان، از تلاش ها و اقدامات انجام گرفته تقدیر کرد.

بیدخام با تاکید بر لزوم افزایش فرهنگ مالیاتی در جامعه افزود: مردم باید اثرات پرداخت مالیات را در زندگی خود مشاهده نمایند و در جریان هزینه کرد مالیاتهای پرداختی قرار گیرند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین هم از مردم استان به عنوان شهروندان فهیم و با فرهنگ یاد نمود و دغدغه همه مسوولین را رونق کسب و کار و کمک به چرخه تولید عنوان کرد.

 وی بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه از بخش تولید و صنعت در شرایط کنونی اقتصاد کشور تاکید نمود.

این مقام مسوول ضمن بیان اقدامات و برنامه های جدید اداره کل تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های تعیین شده تحقق درآمدهای مالیاتی با شناسایی و اخذ مالیات از منابع جدید است تا فشاری متوجه مودیان نشود.

وی بیان داشت: معوقات مالیاتی در اداره کل به حداقل رسیده است و 98.5درصد از پرونده های مالیاتی در مرحله238 با توافق مودی انجام می شود که این موضوع نشان دهنده رضایتمندی مودیان می باشد.

پورامیدی به کاهش قابل توجه زمان نوبت دهی در هیات حل اختلاف مالیاتی و بروز شدن پرونده ها اشاره نمود و هدف اصلی اداره کل را کسب رضایت حداکثری مودیان دانست و در ادامه اظهار داشت: عوارض پرداختی به شهرداری های استان نقش قابل توجهی در توسعه عمران شهرها و روستا ها دارد و پیامدهای بسیار اثربخش و سودمندی را در حوزه توسعه زیرساخت ‌های شهری به همراه داشته است. اطلاع رسانی درخصوص نقش و جایگاه مالیات بر ارزش افزوده بر بهبود وضعیت اقتصاد شهر، موجب جلب اعتماد شهروندان شده و رضایت مالیات دهندگان را فراهم می نماید.

وی در پایان صحبت های خود کسب نتیجه بسیار خوب اداره کل در زمینه حقوق شهروندی را خدمت صادقانه مجموعه همکاران دانست وخاطر نشان کرد: همکاران خدوم و زحمتکش ما با تمام توان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان تلاش می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز