در "دیدارمجمع نمایندگان استان لرستان" با "عیسی کلانتری" مطرح شد؛

آمادگی کامل برای هرگونه همکاری و همراهی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های زیست محیطی استان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۶:۲۴
کد خبر: ۶۶۳۵۱۵
آمادگی کامل برای  هرگونه همکاری و همراهی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های زیست محیطی استان
مجمع نمایندگان استان لرستان طی نشست صمیمی با دکتر کلانتری معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور در محل دفتر ایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در طی این دیدار که  مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان نیز حضور داشت، مهرداد فتحی بیرانوند با ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست این استان به تشریح عملکرد و فعالیت های این اداره کل در دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: فعالیت های خوب و مثمر ثمری در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست در این استان انجام گرفته که باعث بهبود شاخص های زیست محیطی در این استان شده است.

وی افزود:  با توجه به اینکه موضوع محیط زیست موضوعی فرابخشی است و همکاری و هماهنگی دستگاه ها و مسئولین استانی برای رفع چالش های زیست محیطی استان را می طلبد حمایت های همه جانبه نمایندگان و مسئولین استانی را در بهبود شاخص های زیست محیطیرا در این استان موثر دانست.

در ادامه این دیدار نمایندگان استان با بیان دغدغه های زیست محیطی حوزه های انتخابی خود بر آمادگی کامل مجمع نمایندگان استان جهت هرگونه همکاری و همراهی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های زیست محیطی خصوصا در بحث بحران آب، ریزگردها و اصلاح قوانین  تاکیدکردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز