معاون استاندار همدان:

مردم باید در جریان خدمات مسئولان نظام قرار گیرند

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۹:۵۰
کد خبر: ۶۶۳۵۳۸
مردم  باید در جریان خدمات مسئولان نظام قرار گیرند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نیاز است مردم همواره در جریان خدمات دولتمردان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند و نسبت به آنچه در کشور انجام می شود امیدوار باشند.

به گزارش  خبرگزاری برنا ؛ سیدسعید شاهرخی در دیدار با امام جمعه ملایر بیان کرد: خدمات بسیار خوبی طی سال های گذشته در کشور صورت گرفته اما در زمینه اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت خلاء وجود دارد.

وی با بیان اینکه خدمات بسیار ارزنده ای در 40 سال گذشته در نظام جمهوری اسلامی ارائه شده است افزود: دولت تدبیر و امید در شرایط بسیار سختی کار خود را آغاز کرد و با تلاش های صورت گرفته امروز شاهد تورم 42 درصدی نیستیم.

وی ادامه داد: این بدان معنا نیست که گرانی و مشکلات متوقف شده است بلکه نشان می دهد گام های مهمی در زمینه کاهش تورم، ایجاد اشتغال و سایر اقدامات انجام شده و می طلبد مردم هر چه بیشتر در جریان این خدمات قرار گیرند.

شاهرخی بیان کرد: اگرچه برخی نارسایی ها در استان وجود دارد اما طی چهار سال گذشته 600 کارگاه تعطیل در سطح استان همدان احیا شد و تلاش شده کارگاه های موجود نیز حفظ شوند.

وی با تقدیر از تلاش ها و زحمات و نگاه مثبت امام جمعه ملایر درخواست کرد: با تاثیرگذاری بالا و انتقال دیدگاه های رهبر معظم انقلاب و نماینده ولی فقیه در استان همدان، یاریگر مدیران و مسئولان در حل مسائل و مشکلات باشید.

معاون استاندار همدان از مجموعه مدیران ملایر درخواست کرد: اطلاعات را به روز در اختیار امام جمعه شهر قرار دهند چرا که این ارتباط نزدیک و صمیمی می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

شاهرخی گفت: اصالت، فرهنگ و ویژگی های بارز مردم ملایر راه را برای کار و تلاش هموار کرده و این خصوصیات و اینکه مردم ملایر از نظر فرهنگی سرآمد هستند، سزاوار همه نوع خدمات صادقانه هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان روز سه شنبه به ملایر سفر کرد و شرکت در شورای اداری شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی و اصحاب رسانه، دیدار با تشکل ها و احزاب، بازدید از سمت رای جوانان و کمپ ترک اعتیاد از جمله برنامه های وی در سفر یک روزه به ملایر است.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه