ثقفی: با نانوایی ها و واحدهای صنفی متخلف که سلامت مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد می شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۶۳۷۲۸
ثقفی: با نانوایی ها و واحدهای صنفی متخلف که سلامت مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد می شود
فرماندار تکاب درجلسه کارگروه تخصصی آرد و نان شهرستان تکاب از برخورد جدی با نانوایان و واحدهای صنفی متخلف خبر داد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ثقفی در این جلسه با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی ها و کنترل کیفی طبخ و عرضه نان گفت: با نانوایی ها و واحدهای صنفی متخلف عرضه کننده شیرینی و سایرمواد غذایی که با عرضه نان و محصولات غیر بهداشتی، سلامت مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت معدن و تجارت و سایر نهادهای ذیربط نظارت خود در زمینه کیفیت نان، رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی ها ، چگونگی عرضه نان سبوسدار بهداشتی را افزایش دهند.

فرماندار تکاب با اعلام عرضه نان سبوسدار سالم و بهداشتی در نانوایی هایی تکاب  با اشاره به معرفی نانوایی های متخلف به مراجع قضایی بیان کرد: نانوایی ها حتما از آرد مناسب و بهداشتی استفاده کرده و درصورت عرضه نان  سبوسدار حتما نکات کیفی این نوع نان را لحاظ کرده و نان با کیفیت طبخ و عرضه کنند.

وی با بیان اینکه اداره غله و خدمات بازرگانی بر روند تامین آرد مناسب و با کیفیت برای نانوایی ها تمهیدات لازم بکار گرفته نظارت جدی اعمال کنداظهار کرد: تامین سلامت مواد غذایی مورد استفاده مردم از مهمترین مسائلی است که باید از سوی نهادهای ذیربط مورد توجه جدی قرار گرفته و با متخلفان و واحدهایی که مواد خوراکی ناسالم و غیر بهداشتی عرضه می کنند برخورد و زمینه عرضه نان سالم و مغذی فراهم شود.

فرماندار تکاب با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه خرید نان با کیفیت نیز گفت: شهروندان عزیز حتما از خرید نان هایی که محل پخت آنها و شیرینی هایی که محل تولید آنها مشخص نیست خودداری کرده و هرگونه تخلف نانوایی ها و واحدهای عرضه کننده مواد خوراکی را به تعزیرات آرد و نان و نهادهای نظارتی اعلام کنند.

ثقفی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و تعطیلات سال نو میزان نظارت بر نانوایی ها به ویژه نانوایی های آزاد پز ، قنادی ها و مراکز عرضه مواد غذایی افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص عرضه نان سبوسدار در نانوایی های نیز گفت: کار گروه آرد و نان شهرستان تکاب با نظارت جدی و دقیق از تامین آرد با کیفیت سبوسدار و  سلامت پخت و عرضه نان سبوسدار اطمینان حاصل کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز