رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

آینده درخشانی در عرصه سلامت استان رقم خواهد خورد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۶۳۷۳۱
آینده درخشانی در عرصه سلامت استان رقم خواهد خورد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آینده درخشانی در عرصه سلامت استان رقم خواهد خورد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که در جلسه ای با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 26 دی ماه 1396 شرکت کرده بود در گفتگویی با پایگاه خبری وب دا گفت : این جلسه برای پیگیری های مربوط به پروژه های عرصه سلامت در سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت متبوع به استان برگزار شد .

وی افزود : در این جلسه آقای شهریاری استاندار گرانقدر ضمن اظهار رضایت از پروژه های در دست احداث حوزه سلامت استان بر ادامه روند تکمیل و تجهیز این پروژه ها تاکید کرده و معتقدند که سلامت مردم موجب سلامت جامعه و توسعه پایدار است و امری است حاکمیتی  که دولت به آن اهتمام ویژه کرده و دارد و ما هم  برای به انجام رساندن این اقدامات مهم ، کمک می کنیم .

آقازاده در ادامه گفت : بر خود وظیفه می دانم از همراهی و پیگیری های استاندار محترم و حضورشان در این جلسه که مایه قوت قلب تلاشگران عرصه سلامت است سپاسگزاری نمایم .

رئیس دانشگاه در ادامه اضافه کرد : جلسه بسیار پر باری با حضور معاون درمان وزارت داشتیم و  موافقتهای لازم در خصوص ادامه احداث فاز دوم پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان ، پروژه توسعه بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب و تجهیز این بیمارستان ، تجهیز کلینیک و دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ، انجام اصلاحات در سیستم تاسیساتی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از جمله جایگزینی چیلر ، دیگهای بخار ، ژنراتور ، آسانسور ، تجهیزات CSR و اکسیژن ساز آن بیمارستان ، راه اندازی تختخهای ویژه در نقده و پیرانشهر ، تجهیزتوسعه  بیمارستان های مطهری و امام خمینی (ره) ارومیه ، تجهیز کلینیک های ویژه و مراکز پایش سرطان در استان أخذ گردید.

آقازاده در ادامه گفت : بر خود وظیفه می دانم از همراهی و پیگیری های استاندار محترم و حضورشان در این جلسه که مایه قوت قلب تلاشگران عرصه سلامت است سپاسگزاری نمایم  .

آقازاده تصریح کرد : هدف ما خدمت به مردم است و تلاشگران عرصه سلامت بصورت جهادی و بی هیچ منتی در جهت ارتقای سلامت و رفع کمبود های حوزه های مختلف بهداشتی درمانی و آموزشی در حال انجام وظیفه می باشند و ما به این خدمت افتخار می کنیم .

وی همچنین تاکید کرد : بی تردید اقدامات انجام یافته در طی این چند سال اخیر در حوزه سلامت علاوه بر اینکه توانسته موجب ارتقای شاخصهای سلامت استان گردد بلکه با ادامه این روند و بهره برداری از پروژه های مربوطه از نظر شاخص ها وضعیت بهتری را نیز خواهیم داشت و آینده درخشانی در عرصه های بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و پزوهشی استان رقم خواهد خورد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان افزود : تمامی افتخارات عرصه سلامت مرهون تلاش جمعی مجموعه مدیریتی دانشگاه و همکاران گرانقدر در تمامی واحد های تابعه و همچنین همراهی و همگامی مقام عالی سابق و فعلی استان ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، شهرداریها، فرمانداریها و تمامی سازمانها اعم از نظامی ، انتظامی امنیتی، نظارتی ، خیرین سلامت و سایر ارگانها می باشد که از همه سپاسگزاریم .

گفتنی است دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه 13 و 14 دی ماه 1396 با حضور در استان آذربایجان غربی ضمن افتتاح 50 دستگاه آمبولانس در استان و همچنین سی تی اسکن 16 اسلایس و پیشرفته پیرانشهر از پروژه های مهاباد ، میاندوآب، نقده و ارومیه بازدید داشته و از اقدامات بسیار گسترده دانشگاه با اجرای پروژه های عدیده و در برخی موارد منحصر به فرد در کشور اظهار شگفتی و رضایت نموده و قولهایی مبنی بر تکمیل این پروژه ها داده بود که در این جلسه مورد پیگیری مسئولین ذیربط قرار گرفت و دستورات مساعدی صادر نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز