معاون اقتصادی استاندار قزوین:

کالاهای اساسی شب عید درحال ذخیره سازی است

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۹:۰۳
کد خبر: ۶۶۳۹۰۴
کالاهای اساسی شب عید درحال ذخیره سازی است
منوچهرحبیبی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید درحال ذخیره سازی است تا آنها از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهرحبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین اظهار کرد: ذخیره سازی کالاهایی مانند گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر و همچنین میوه شامل سیب و پرتغال برای تامین بازار شب عید مردم استان در حال انجام است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین همچنین از ذخیره سازی 2هزار و 700تن شکر و سه هزار تن تخم مرغ و 980تن برنج و 200تن روغن و کره در استان خبر داد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور تامین نیاز شهروندان استان، روزانه 80تن گوشت مرغ تازه و کشتار روز به بازار عرضه می شود که این رقم در ایام منتهی به نوروز به 110تن افزایش می یابد که پیش بینی های لازم برای تامین آن صورت گرفته و همچنین برای ذخیره سازی 500تن مرغ منجمد به منظور کنترل قیمت این محصول در استان برنامه ریزی شده است.

حبیبی همچنین در خصوص میوه مورد نیاز مردم استان برای ایام نوروز 97نیز گفت: برای ذخیره سازی یک هزار و 500تن میوه شامل یک هزار تن پرتغال و 500تن سیب برنامه ریزی و اقدام شده است.

این مسوول همچنین خاطرنشان کرد: خرید و انبار سیب مورد نیاز مردم استان برای ایام عید به پایان رسیده و هم اکنون در حال وارد کردن پرتغال و ذخیره سازی این میوه هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال میزان مصرف اقلام خوراکی بالا رفته است و از سوی دولت تاکید شده که ستادهای تنظیم بازار به صورت هفتگی در مراکز استان ها تشکیل شده و به رصد بازار و کنترل قیمت ها بپردازند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: تدابیری اندیشیده شده که در ایام منتهی به پایان سال شاهد افزایش بی رویه قیمت ها و کمبود محصول در بازارهای استان نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز