مدیر کل راه و شهرسازی قزوین:

بهبود کیفیت زندگی مهم ترین استراتژی راه و شهرسازی است

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۹:۳۵
کد خبر: ۶۶۳۹۸۰
بهبود کیفیت زندگی مهم ترین استراتژی راه و شهرسازی است
مسعود حق لطفی گفت: بهبود کیفیت زندگی مهم ترین استراتژی راه و شهرسازی و سیاست وزارتخانه درحال حاضر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  "مسعود حق لطفی"  مدیر کل راه و شهرسازی قزوین در جلسه هم اندیشی و نقد و بررسی برگزاری دومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین که با حضور شرکت کنندگان در این جشنواره در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد گفت: اگر بخواهیم سیاست امروز وزارت راه و شهرسازی را به خلاصه ترین شکل ممکن ارایه نماییم باید بگوییم که بهبود کیفیت زندگی اساسی ترین موضوع مورد نظر است.

حق لطفی گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به عنوان دبیرخانه دائمی برگزاری این جشنواره در کشور انتخاب شده و در حال حاضر مشغول ارایه  برنامه و تهیه مقدمات لازم جهت نهایی سازی این موضوع هستیم.

وی افزود: راه و شهرسازی به عنوان یک دستگاه برنامه ریز و سیاستگزار باید سمت و سوی حرکت در جهت تحقق این هدف را نشان داده و از ظرفیت های اجرایی خود نیز در این راستا بهره بگیرد که البته اگر عموم مردم مشارکت نکرده و همراه نشوند قطعا آن اهدافی که مد نظر است محقق نخواهد شد.

حق لطفی خاطرنشان کرد: برگزاری دومین جشنواره ساختمانهای برتر یکی از اقدامات انجام شده در همین راستا بود تا با تشویق ساختمانهای برتر، جامعه ی مهندسین و فعالان صنعت ساختمان را نسبت به موضوع کیفیت در ساخت و ساز حساس نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین تاکید کرد: از روز اول قرار ما این نبود که جشنواره ای برگزار کرده و با تقدیر از چند ساختمان برتر به کار خود پایان دهیم، بلکه بنا بود با ایجاد رویدادهای مختلف، منظم و مداوم، اذهان عمومی را به این نکته جلب نماییم که امروز سیاست دولت و همچنین نیاز کشور تولید انبوه مسکن نیست.

دبیر شورای مسکن استان عنوان کرد: خانه خوب خانه ای است که حال ساکنانش را خوب کند، شهر خوب شهری است که آرامش و آسایش را به شهروندانش هدیه کند و ساخت و ساز مناسب، ساخت و سازی است که همه نیازهای اساسی متقاضیان را پاسخ دهد.

حق لطفی با اشاره به آثار مثبت برگزاری جشنواره ساختمانهای برتر اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تلاش های صورت گرفته و اقدامات ارزشمند انجام شده، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به عنوان دبیرخانه دائمی برگزاری این جشنواره در کشور انتخاب شده و در حال حاضر مشغول ارایه برنامه و تهیه مقدمات لازم جهت نهایی سازی این موضوع هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز