کسب ۶۶۷ مدال کشوری، بین‌المللی ، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران کرمانشاهی

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۷:۴۳
کد خبر: ۶۶۳۹۹۶
کسب ۶۶۷ مدال کشوری، بین‌المللی ، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران کرمانشاهی
ورزشکاران کرمانشاه در شش ماه اول سال 1396؛ 110 بار در رقابت‌های کشوری، منطقه‌ای، بین‌المللی، آسیایی و جهانی حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: ورزش در کرمانشاه پویاست و کرمانشاهیان به ورزش اهمیت می‌دهند و ورزشکاران کرمانشاهی با اقتدار در رقابت‌های مختلف ورزشی در این شش ماه اول حضور یافته‌اند که از این تعداد  89 حضور فعال در رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری، پنج تورنمنت بین‌المللی و پنج رقابت ‌آسیایی و 11 مسابقه جهانی بوده است.

وی ادمه داد: کرمانشاه 14 میزبان دو مسابقه بین‌المللی در این مدت بوده و 12بار نیز رقابت‌های مختلف رشته‌های ورزشی را میزبانی کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی 554 مدال در شش ماه نخست سال کسب کردند که از این تعداد مدال‌ها 157 طلا، 176 نقره و 211 برنز بوده است.

باباملکی ادامه داد: کرمانشاه 29عنوان تیمی کشوری بدست آورده که تعداد عنوان شش بار بر سکوی قهرمانی تیمی کشور با اقتدار بالا رفتند و 12بار هم  نایب قهرمانی تیمی کشور شد و 11 بار هم  بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

وی افزود: ورزشکاران کرمانشاهی در رشته‌های مختلف ورزشی 67 عنوان انفرادی بین‌المللی کسب کردند که 24 طلا، 23 نقره و 11 نشان برنز بوده و تیم کرمانشاه در رقابت‌های بین‌المللی نیز  سه بار پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورد و از سکوی نخست بالا رفت و قهرمان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی در بازهای آسیایی موفق به کسب پنج  مدال ارزشمند و رنگارنگ شدند که  از این تعداد دو نشان طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز حاصل زحمات کار مربیان و ورزشکاران این شهرستان بوده است.

باباملکی ادامه داد: 9 مدال جهانی حاصل کار شش ماه نخست زحمات ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات انفرادی جهانی بوده است که از این تعداد دو مدال نقره و هفت نشان برنز می‌باشد.

وی افزود: کسب 625 مدال انفرادی در این شش ماه نخست سال بوده که از مجموع  این مدال‌های انفرادی 183 مدال طلا، 203 مدال نقره و 239 مدال برنز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی 32 رتبه تیمی کشور کسب کردند که از این تعداد 9 مقام اول تیمی، 12 نایب قهرمانی و 11 عنوان سومی بوده که افتخارات کسب شده مرهون و حاصل دسترنج مربیان و زحمت  خود ورزشکاران کرمانشاهی است.

باباملکی ادامه داد: 59 ورشکار کرمانشاهی به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد 29 ورزشکار مرد و 30 ورزشکار زن می‌باشد.

وی افزود: در این شش ماه نخست سال 25 هزارو 542 ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی بیمه شده‌اند و 25 سمن هم در کرمانشاه فعال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه به دانش‌افزایی و آموزش اهمیت فراوان می‌دهد و از تمامی هئیت‌های  ورزشی بایستی  به آموزش و ارتقاء مربیان، داوران اهمیت  و توجه ویژه نمایند  که در این راستا  34 دوره آموزشی برگزار کرد‌ه‌ایم از این تعداد 17 دوره آن برای آقایان و 17 دوره دیگر برای بانوان بوده است.

باباملکی ادامه داد: 44 مسابقه متمرکز استانی و شهرستانی برگزار کرده‌ایم که 31 مورد آن در بخش آقایان بوده و 13 مورد آن هم در بخش بانوان برگزار شده است.

وی افزود: 33 همایش ودر بخش فرهنگی و ورزشی برگزار کرده‌ایم  و در راستای سلامت شهروندان و تشویق آنان به ورزش  10 همایش و پیاده روی خانوادگی برگزار شده است .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز