مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

یکپارچه سازی آمار و اطلاعات اعتباری ادارات کل راه و شهرسازی

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۸:۳۵
کد خبر: ۶۶۳۹۹۷
یکپارچه سازی آمار و اطلاعات اعتباری ادارات کل راه و شهرسازی
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی قزوین از یکپارچه سازی اطلاعات مالی و اعتبارات ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل حافظی" مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی چارگون جهت یکپارچه سازی اطلاعات مالی ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور در وزارت متبوع برگزار گردید و اطلاعات مالی و اعتبارات ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور بصورت یکپارچه درخواهدآمد.

وی افزود: این دوره آموزشی که در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی برگزار شد مختص روسای ادارات مالی، ذیحسابی، حسابداری و برنامه و بودجه بوده است.

حافظی ادامه داد: این نرم افزار جدید مالی قابلیت یکپارچه سازی اطلاعات و آمار حوزه های قرارداد و پیمانها، بودجه، اعتبارات، تنظیم حساب و همچنین میزان دریافت و پرداخت اعتبارات را دارد.

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: گزارش گیری در خصوص کلیه طرحها-پروژه و حتی ریز پروژه ها در این نرم افزار امکان پذیر می باشد و همچنین کلیه اطلاعات در سرور وزارت متبوع متمرکز میباشد که امکان گزارش گیری در سطح کشور را نیز فراهم میکند.

حافظی یادآور شد: با توجه به گستردگی سطح خدمات و اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی در بخش های مختلف وجود چنین نرم افزاری جهت بررسی، پیگیری، کنترل و نظارت اعتبارات و پروژه ها بسیار کاربردی و پر استفاده خواهد بود.

photo5956294971927669642

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز