در نشست مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با انجمن صنایع غذایی صورت گرفت؛

بررسی مسایل و مشکلات مالیاتی انجمن های صنفی صنایع غذایی استان قزوین

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۵:۵۴
کد خبر: ۶۶۴۰۳۱
بررسی مسایل و مشکلات مالیاتی انجمن های صنفی صنایع غذایی استان قزوین
مسایل و مشکلات مالیاتی انجمن های صنفی صنایع غذایی استان قزوین در جلسه مشترکی با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین و نمایندگان این انجمن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  در این جلسه که به میزبانی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین برگزار گردید، جمعی از تولید کنندگان صنایع غذایی در رشته های مختلف از اقلام اساسی مثل آرد، تخم مرغ، شیر، گوشت قرمز، مرغ و ماهی و بخش های دیگر مشکلات کنونی صنایع خود را در میان گذاشتند و راهکارهای لازم از سوی مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین برای حل آنها اندیشیده شد.

بابایی رییس انجمن صنایع غذایی استان قزوین در صحبت های خود با قدردانی از تعامل و همکاریهای سازنده و موثر اداره کل امور مالیاتی استان قزوین به وجود برخی از موانع و مشکلات در این صنایع اشاره کرد و خواستار حمایت تمامی مسئولین از این بخش مهم صنعتی کشور شد.

در ادامه مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به نقش مهم تولید کنندگان صنایع غذایی استان در اقتصاد کشور و اهمیت این صنعت در سفره خانوارها ضرورت حمایت از این بخش را یادآور شد.

وی با اشاره به معافیت مالیاتی بخش کشاورزی، بیان کرد: حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل شرایط تولید ازلحاظ مالیاتی مورد توجه ویژه سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است و قوانین حمایتی نیز در این رابطه وجود دارد.

پورامیدی تصریح کرد: امور مالیاتی استان همواره سعی دارد موانع و مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی در زمینه های مختلف را بررسی نموده و با ارائه راهکارهای مناسب، بتواند گامی مهم در جهت حل مشکلات آنان بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز