"آیت الله میرعمادی" درهمایش "صبر" تاکید کرد :

لزوم فرهنگ سازی موضوع صبر /نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۱:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۱۴۸
لزوم  فرهنگ سازی موضوع صبر /نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه
"نماینده ولی‌فقیه در لرستان " برلزوم فرهنگ سازی موضوع صبر، بخشش ،رضایت و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آیت الله سید احمد میرعمادی امروز  چهارشنبه  با اشاره به راه های فرهنگ سازی صبر وصلح وسازش در جامعه آگاهی عمیق، کافی و صحیح راجع به موضوع صبر و بخشش ،ارائه الگوی مناسب برای مفاهیم صلح، صبر، سازش و بخشش به مردم،تلاش گروهی و جمعی برای صلح و سازش ،جهت دهی و جهت گیری در جامعه گفت: جامعه باید متوجه ارزش صلح شود و مخاطب اصلی این موضوع عامه مردم است و همه اشخاص، افراد، رسانه ها، نهادها باید به سمت نهادینه کردن  فرهنگ صلح و سازش حرکت کنند.

وی افزود: اگر می خواهیم صلح و سازش در جامعه حاکم شود و پرونده های محاکم قضایی کم شود و اعتبار و آبروی مردم حفظ شود باید جهت دهی و جهت گیری دستگاه قضایی، رسانه ها، سخنرانان، ائمه جمعه و جماعات به سمت وسوی صلح  وسازش باشد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه جهت گیری دادگاه ها به سوی صلح و بخشش طرفین یک پرونده باشد،تصریح کرد: دستگاه قضایی اهتمامش این باشد که به جای حکم زندان و مجازات  صلح و سازش را حکم فرما کند وباید بین مردم صلح برقرار کرد.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در تشکیل پرونده و پذیرش دعاوی سخت گیری باشد تا طرفین دعوی احساس کنند ،تاکید  کرد:مردم  باید با روش دیگری و با سازش مسئله خود را حل کنندو اگر صلح باشد حل مشکلات مردم به دست خودشان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز