رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم سالگرد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قائمشهر:

هاشمی رفسنجانی مورد اعتماد بنیانگذار انقلاب اسلامی و آیت الله خامنه ای بود

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۲:۴۹
کد خبر: ۶۶۴۲۴۱
هاشمی رفسنجانی مورد اعتماد بنیانگذار انقلاب اسلامی و آیت الله خامنه ای بود
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم سالگرد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قائمشهر گفت: هاشمی رفسنجانی مورد اعتماد بنیانگذار انقلاب اسلامی و آیت الله خامنه ای بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ محسن هاشمی رفسنجانی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مسجد حجتیه صبوری قائمشهر برگزار شد، به شخصیت مثبت و خیراندیش این فقید اشاره کرد و گفت: ایشان همدلی به مردم، اعتماد کردن به دیگران، مورد اعتماد واقع شدن، انعطاف پذیری در بعد خدمات اجتماعی بدون ریا را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این خصلت هاست که ایشان را در میان مردم فردی شکوفا معرفی کرده، گفت: روانشناسان هاشمی را فرا شکوفا در میان جامعه معرفی کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایشان یکی از یاران نزدیک امام راحل و از معتمدترین ایشان بوده، افزود: هاشمی رفسنجانی فرد مورد اعتماد بنیانگذار انقلاب اسلامی و آیت الله خامنه ای بوده است.

محسن هاشمی با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از هفت بار به زندان افتاد، گفت: آخرین زندان ایشان مربوط به سال 1354 تا 1357 بود که سه ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از زندان آزاد و برای تثبیت انقلاب فعالیت های مهمی انجام داده است.

فرزند هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: پدرم مسئولیت شورای انقلاب، سرپرستی وزارت کشور و ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت و در این دوران فرماندهی جنگ را برعهده گرفت و به امام و امت کمک شایانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ایشان در اوج جنگ و در سال 63 در خطبه، ساخت مترو را مطرح کرد و این طرح در سال 65 آغاز شد که امروزه شاهد فعالیت هفت خط مترو در تهران هستیم.

محسن هاشمی افزود: اگر خط مترو درست تجهیز شود می توان بیش از هفت میلیون نفر در روز را سرویس داد تا آلودگی در کلان شهرها را کمتر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز