برگزاری چهلمین روز شهادت فرمانده اسبق لشگر ۲۵ کربلا

رضایی: مازندران و به‌خصوص بهشهر نقش باارزشی در پیروزی‌های انقلاب داشته است/ سردار ییلاقی فتوحات بزرگی نظیر فاو را در دوران دفاع مقدس به‌ارمغان آورد

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۶۴۶۷۴
رضایی: مازندران و به‌خصوص بهشهر نقش باارزشی در پیروزی‌های انقلاب داشته است/ سردار ییلاقی فتوحات بزرگی نظیر فاو را در دوران دفاع مقدس به‌ارمغان آورد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در چهلمین روز شهادت فرمانده اسبق لشگر 25 کربلا گفت: مازندران و به‌خصوص بهشهر نقش باارزشی در پیروزی‌های انقلاب داشته است و سردار ییلاقی فتوحات بزرگی نظیر فاو را در دوران دفاع مقدس به‌ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ مراسم چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام علی اکبر ییلاقی اشرفی، فرمانده بهشهری لشگر 25 کربلا، با حضور جمع زیادی از مردم شهیدپرور بهشهر و سایر شهرهای استان مازندران برگزار شد.

دکتر مناف هاشمی، استاندار گیلان، دکتر یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، دکتر علی محمد شاعری، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، دکتر احمد توکلی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، فرمانداران بهشهر، نکا و گلوگاه، امامان جمعه بهشهر، نکا و گلوگاه، سرداران شالیکار، عمرانی و شیرآقایی (همرزمان شهید) در این مراسم حاضر شدند.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این مراسم با بیان اینکه سردار ییلاقی جوان 21ساله‌ای بود که در دوران دفاع مقدس به جنگ با دشمن رفت، افزود: استکبار در ابتدای انقلاب با ایجاد جنگ احزاب در کشور به‌قصد تخریب افکار ملت آمده و رزمندگانی چون ییلاقی‌ها به جنگ با سلاح‌های هسته‌ای عراق رفتند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت‌های سرداران بزرگ مازندران در دوران دفاع مقدس نظیر سرداران شهید طوسی و بصیر گفت: سردار ییلاقی از دامان این سرداران شهید فتوحات بزرگی نظیر فاو را در دوران دفاع مقدس به‌ارمغان آوردند.

رضایی با ابراز اینکه شهید ییلاقی در دوران دانشجویی خود نیز مبارزات انقلابی داشته و به‌دنبال حفظ ارزش‌های نظام بوده گفت: مازندران و به‌خصوص بهشهر نقش باارزشی در پیروزی‌های انقلاب داشته است.

وی با تصریح به اینکه ارزش‌های رزمندگان سبب تحولات در نظام شده و ملت ایران با دست خالی دشمن را به عقب رانده است، گفت: تغییر و تحول و جریانی که در جوانان امروز ایجاد شده دشمن را سرکوب و عراق و سوریه را آزاد کرده است.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه ملت ایران با دست خالی ارتش عراق را از ایران بیرون کرده و همین نیروی اراده و ایمان جوانان سبب شد سوریه و لبنان آزاد شود و پیروزی‌های فراوانی در کشورهای اسلامی ایجاد گردد، اضافه کرد: دشمنان ملت ایران با دروغ‌های بزرگ می‌خواهند ملت را از دستاوردهای خود دور گردانند.

رضایی با بیان اینکه لشکر 25 کربلا در عملیات فاو نقش اثرگذاری داشته و پرچمدار پرچم امام رضا (ع) بود، گفت: انقلاب اسلامی با ایمان الهی و روحیه برادری حفظ شده و باید روحیه ایمان و خودباوری را در ملت ایران تقویت کنیم تا به رشد و شکوفایی برسیم.

وی با انتقاد از دوری مسئولان از مردم گفت: نباید روحیه مردم‌داری و رفع مشکلات آنان که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در رزمندگان بوده اکنون از بین مدیران ما رخت بربندد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: امروز حضور بین مردم تنها راه‌حل رفع مشکلات آنان نبوده بلکه باید مردم را در اقتصاد وارد کنیم و از این توان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: نباید از این حوادث به‌راحتی گذشت چرا که دشمن در ایستگاه اقتصاد می‌خواهد سد راه انقلاب شود.

وی افزود: در حدود 40 سال پیش استکبار با ترفندهای گوناگون قصد داشت ملت ایران را از اهداف و آرمان‌هایش دور کند که همچنان در همه توطئه‌ها سرنگون شده است.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب تحول، معجزه و سرآغاز نصرت‌های بزرگ در کشور شده است، تصریح کرد: در مقابله با این تحول و دگرگونی یک سدی از شیاطین و باطل جلو ملت آرایش گرفته است.

رضایی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اکنون پرچمدار جهان اسلام شده است، گفت: دشمنان این ملت خطر بزرگ را احساس کرده و به‌فکر چاره‌اندیشی افتاده‌اند و از طریق توطئه‌های جدید قصد دارند افکار ملت ایران را خدشه‌دار کنند چرا که مبارزه طولانی 40ساله‌ای بین جبهه حق و باطل آغاز شده و ملت با ایثارگری مقابل دشمن ایستاده است.

همچنین در این مراسم فیلم دیدار با مقام معظم رهبری به همت مرکز حفظ و نشر آثار ایشان نمایش داده شد.

گفتنی است سرلشگر محسن رضایی ابتدا بر سر مزار سردار شهید ییلاقی اشرفی حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشت و سپس با حضور در منزل این فرمانده دلاور مازندرانی با خانواده شهید ییلاقی اشرفی دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با حضور در منزل شهید بنی‌کاظمی با پدر و مادر این شهید والامقام نیز دیدار کرد. حضور در جمع پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس استان در ساری یکی دیگر از برنامه های سفر یک‌روزه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مازندران بود.

photo_2018-01-19_11-53-35

photo_2018-01-19_11-53-33

photo_2018-01-19_11-54-15

photo_2018-01-19_11-53-05

photo_2018-01-19_11-53-19

نظر شما