به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می گیرد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵:۳۷
کد خبر: ۶۶۴۹۶۰
افتتاح و کلنگ زنی ۱۶  پروژه عمرانی با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، از افتتاح و کلنگ زنی16 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ایام الله دهه مبارک فجر، خبر داد.

"مسعود مهدی زاده مقدم" در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این پروژه ها با هزینه ای افزون بر 71 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی، افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی افزود: بر این اساس تعداد 10 پروژه عمرانی از قبیل آب، برق، راه و ابنیه، روشنایی و مخابراتی در این ایام افتتاح و 6 پروژه، کلنگ زنی خواهند شد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: خوشبختانه با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در صدد اجرای پروژه های عمرانی وزیرساختی بیشتری در استان هستیم که صاحبان صنایع و تولیدکنندگان از این لحاظ دغدغه ای نداشته باشند.

وی بیان داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن خدمات و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی در تمام حوزه ها و بخش ها است و همه باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن تبیین شود.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: ظرفیت های مناسب اقتصادی فراوانی در استان وجود دارد و با هم افزایی و انجام برنامه های مشترک با سایر دستگاه ها باید زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در استان فراهم و از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای تولید واشتغال‌زایی بیشتر بهره‌گیری شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون استان خراسان رضوی با 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 38 شهرک قابل واگذاری و2 شهرک در حال احداث زمینه استقرار 2 هزار و 481 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 74 هزار 520 نفر را فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز