مدیر واحد بیمه سازمان همیاری شهرداریهای استان خبر داد؛

ارائه خدمات بیمه ای با تسهیلات ویژه به شهرداری های خراسان رضوی

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸:۲۷
کد خبر: ۶۶۵۱۳۳
ارائه خدمات بیمه ای با تسهیلات ویژه به شهرداری های خراسان رضوی
مدیر عامل شرکت خدمات بیمه ای همیار از راه اندازی 6 دفتر نمایندگی ارائه خدمات بیمه ای در شهرستان های مختلف خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هدی دهقان در صبح امروز هماهنگی نمایندگان بیمه ای سازمان همیاری عنوان کرد: در راستای رسالت های تعریف شده از سوی سازمان همیاری،تلاش کرده ایم با راه اندازی دفاتر نمایندگی خدمات بیمه ای در شهرهای مختلف استان  شرایط آسان تری برای ارائه خدمات بیمه ای در حوزه موضوعات مرتبط با مدیریت شهری، فراهم کنیم.

وی با اشاره به استقبال خوب برخی شهرداری های استان از خدمات بیمه ای سازمان همیاری عنوان کرد: هدف از این طرح تسهیل ارائه خدمات بیمه ای به طرف های قرارداد به ویژه شهرداری ههای استان در شهرهای مختلف است و بر این اساس تاکنون علاوه بر دفتر مرکزی شرکت در ساختمان سازمان همیاری، نمایندگی هایی در شهرستان های تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، چناران، درگز و مشهد راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت خدمات بیمه ای همیار با تاکید برآمادگی این واحد در جهت ایجاد زمینه های لازم برای راه انداری دفاتر نمایندگی در شهرهای متقاضی، عنوان کرد: خدمات بیمه ای سازمان همیاری علاوه بر عموم مردم، با تسهیلات ویژه تری به تمامی نهادهای مختلف در سراسر استان و به صورت کاملا تخصصی در حوزه بیمه های جامع شهرداریها نیز ارائه می شود که اعمال سازو کارهای مناسب برای بهبود این خدمات نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه تعداد قابل توجه پرسنل، خودرو ها و ماشین آلات سبک و سنگین موجود در شهرداریها و اهمیت بحث بیمه ای آنها، تخفیفات و تسهیلات  خاصی متناسب با انواع بیمه های مورد تقاضا توسط واحد بیمه سازمان همیاری قابل ارائه می باشد.

گفتنی است، در این جلسه مرتضی توسلی معاون اداری مالی سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان رییس هیات مدیره شرکت همیار بیمه، محمدتقی اکبرزاده عضو هیات مدیره و مسئولان دفاتر نمایندگی این شرکت  حضور داشتند و به ارائه نظرات و برنامه های خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز