معاون عملیات سازمان آتش ‌نشانی شهرداری قزوین:

کودک ۴ ساله قزوینی از خطر سقوط نجات یافت

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹:۴۵
کد خبر: ۶۶۵۱۷۳
قدیر موسی خانی گفت: کودک 4ساله قزوینی که در آستانه سقوط از نمای ساختمان سه طبقه قرار داشت با تلاش آتش نشانان از سقوط و مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "قدیر موسی خانی"، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان کودک چهار ساله ای که در آستانه سقوط از نمای ساختمان سه طبقه قرار داشت از سقوط و مرگ حتمی نجات یافت.

 موسی خانی افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 از مشاهده کودکی در بالکن طبقه سوم یک باب ساختمان مسکونی واقع در خیابان 13آبان ناحیه مینودر قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه، پسر بچه چهار ساله ای به علت تنهایی و نبود اعضای خانواده در منزل با ورود به داخل بالکن واحد مسکونی در طبقه سوم، سر و قسمتی از بدن خود را از بین نرده ها عبور داده بود و هر لحظه در آستانه سقوط قرارداشت.

موسی خانی در ادامه اظهار کرد: آتش نشانان در کمتر از 2دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و به علت بسته بودن درب این واحد، بی درنگ و با رعایت موارد ایمنی از نمای ساختمان اقدام به عملیات کرده و خود را به کودک مضطرب رساندند و از بروز حادثه ای تلخ جلوگیری کردند.

وی با اشاره به حضور کارکنان اورژانس در محل حادثه افزود: نیروهای عملیاتی آتش نشانی پس از باز کردن درب این واحد و انجام عملیات روانی به منظور سرگرم کردن کودک تا زمان رسیدن اعضای خانواده وی در محل حادثه باقی ماندند و در ادامه با تحویل این کودک به خانواده اش و ارائه توصیه های ایمنی لازم به ماموریت خود پایان دادند.

 معاون عملیات سازمان آتش نشانی قزوین در خاتمه از عموم شهروندان درخواست کرد توصیه های ایمنی را در تمامی موارد رعایت کرده و از تنها گذاشتن کودکان در محیط خانه و یا خودرو حتی برای مدت کوتاه خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز