آسفالت ۳۳۷ کیلومتر از راه های خراسان جنوبی

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۰:۳۹
کد خبر: ۶۶۵۱۸۷
آسفالت ۳۳۷ کیلومتر از راه های خراسان جنوبی
مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده ‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از 337 کیلومتر از راه های استان در 10 ماه گذشته روکش آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جعفر شهامت روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت بیش از 337 کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه، راه ‌های اصلی، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است.

وی گفت: انجام روکش آسفالت راه های استان با هدف افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و رفاه حال مسافران سالانه در دست انجام است.

وی بیان کرد: برای اجرای این عملیات بیش از 162 هزار و 771 تن انواع آسفالت گرم، ماسه آسفالت گرم، ماسه آسفالت سرد و میکروسرفیسینگ به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات حدود 32 میلیارد تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان ‌جنوبی افزود: این استان دارای بیش از 10 هزار و 500 هزار کیلومتر راه بین ‌شهری و روستایی است و عملیات روکش آسفالت محورها، همه ‌ساله به تناسب اعتبارات یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می گیرد.

وی گفت: با توجه به خرابی محورها و اولویت ‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می شود.

شهامت با توجه به حجم بالای حمل و نقل کالای معدنی و مصالح ساختمانی، بر ضرورت کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل کالا برای جلوگیری از تخریب بی رویه راه ها به ویژه راه های فرعی منتهی به معدن استان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز