مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

شرکت شهرکهای صنعتی قزوین و موسسه آموزش عالی کار تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۳:۳۶
کد خبر: ۶۶۵۱۹۰
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت صنایع کوچک این شرکت و موسسه آموزش عالی کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، " حمیدرضاخانپور " مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای همکاری های مشترک صنعتی، علمی و پژوهشی در جهت ارائه خدمات به واحدهای صنعتی فی ما بین موسسه آموزش عالی کار واحد قزوین و حوزه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین منعقد شد.

وی در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: تعریف و انجام اولویت های پژوهشی مشترک، همکاری درخصوص طرح های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی و تورهای صنعتی برای دانشجویان و متخصصان طرفین بر حسب نیاز، همکاری در معرفی و عرضه محصولات دانش بنیان در بازار به عنوان کالای ایرانی، همکاری جهت شناسایی مشکلات حوزه صنعت و رفع آن و همکاری درشناخت و ارائه آمار و اطلاعات بازارهای (بازارعرضه و تقاضا) داخلی و خارجی درحوزه های مختلف از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

این مقام مسوول تصریح کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی  باید از مدرک گرایی و پشت میز نشینی به سمت مهارت آموزی و فعالیت های تولیدی و صنعتی سوق یابند و با بخش های مختلف و آشنایی با دنیای واقعی کار  با تلفیق علم، فن، هنر و مهارت و با قرار گرفتن در فضای واقعی کسب و کار قطعا زمینه اشتغال پایدار را برای خود فراهم می کنند.

در ادامه حسن اسدی قائم مقام موسسه آموزش عالی کار با اشاره به تعهدات این موسسه اظهار داشت: برگزاری دورهای آموزشی با رعایت استاندارد های متداول، ارائه مشاوره توسط اساتید و متخصصین دانشگاه به واحدهای صنعتی، عضویت تمامی واحدهای صنعتی معرفی شده از سوی شرکت در کلینیک صنعت در راستای  ارتباط صنعت و مراکز صنعتی با دانشگاه را در دستور کار خود قرار می دهد.

این تفاهم نامه به امضای حمید رضا خانپور رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین و حسن اسدی قائم مقام موسسه آموزشی عالی کار رسیده و برای اجرا در حوزه صنعت و دانشگاه ابلاغ گردید.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز