گیرنده دیجیتال روستای نمهیل هشجین خلخال به بهره برداری رسید

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۵۴۱۰
گیرنده دیجیتال روستای نمهیل هشجین خلخال به بهره برداری رسید
در مراسمی با حضور مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل، معاونین سیما وفنی وفرماندار شهرستان خلخال گیرنده دیجیتال روستای نمهیل هشجین مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش برنا،ملا احمدی مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل یکی از سیاست های صدا وسیما در استان را راه اندازی وتقویت شبکه های دیجیتال برای بهره مندی روستائیان از این خدمات برشمرد و گفت: برای احداث این گیرنده یک میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دفتر امام جمعه خلخال تشکیل شد.

 

دراین نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: با هدف جلب رضایت اهالی تمام نقاط استان وانعکاس مطلوب خبرها در تلاش هستیم در آینده ای نزدیک بخش خبری ساعت 17 تلویزیون ، یک بخش خبررادیویی را راه اندازی کرده و تکرار دو بخش خبری رابه برنامه صبح شبکه سبلان ورادیو اردبیل اضافه کنیم تا حضور بیشتری از شهرستانها وروستاهارا در شبکه استانی شاهد باشیم.

ملااحمدی از خرید تجهیزات مانیتور لمسی و هوشمند و راه اندازی مانیتورینگ هواشناسی صدا و سیمای مرکز اردبیل درآینده نزدیک خبر داد.
وی گفت: دشمنان تحمل دیدن استواری و ابهت انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال از پیروزی آن را ندارند از این رو وظیفه اصلی رسانه ملی و استانی تولید و پخش برنامه های فاخر با نگاه به گذشته پر افتخار انقلاب اسلامی وآینده امید آفرین آن است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با تقدیر از خبرنگاران صدا و سیما در شهرستان ها گفت: همه ده شهرستان استان در نگاه مدیران و مجموعه صدا و سیما برابر هستند و سعی شده عدالت رسانه ای در بخش های مختلف خبری وتولیدی رعایت شود.
ملااحمدی با تقدیر از توجه خاص فرماندار خلخال به تخصیص اعتبارات برای تجهیز زیرساخت های سیمای دیجیتال در شهرستان خلخال گفت: علاوه بر تلاش برای رفع مشکل سیمای دیجیتال خلخال در حوزه فنی ، 28 روستای باقیمانده شهرستان خلخال نیز با اختصاص اعتبارات شهرستانی و صدا و سیما در آینده ای نزدیک از سیمای دیجیتال برخوردار خواهند شد.
 

 

نظر شما
پرونده ویژه