خانه جوان ارومیه به صورت آزمایشی به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۵:۰۹
کد خبر: ۶۶۵۴۴۳
خانه جوان ارومیه به صورت آزمایشی به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: خانه جوان ارومیه به صورت آزمایشی به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای ورزش این استان افزود: اگر بخش ورزش در حد لازم توسعه یابد، دیگر نیازی به توسعه بیمارستان ها نخواهد بود.

وی ادامه داد: ارتقای سلامت جامعه و توسعه ورزش همگانی باید با جدیت پیگیری شود و تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستانی نیز موظف هستند تا در این راه همیار و همراه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی باشند.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی خوبی در استان وجود دارد، گفت: فرهنگ ورزش به خوبی در جامعه نهادینه شده است و اگر برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد، می توان در دنیا حرفی برای گفتن داشت.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: صدا و سیما و آموزش و پرورش نقش اساسی را در ترویج روحیه ورزش در جامعه و استعدادیابی در بین دانش آموزان دارند و باید در این مسیر بیشتر تلاش کنند.

شهریاری با اشاره به اینکه در کشورهای توسعه یافته از ورزش به عنوان یک صنعت درآمدزا بهره برداری می شود، بیان کرد: باید بتوان از راه و روش مناسب، درآمدزایی را در این صنعت آغاز و با این کار زیرساخت های لازم را برای جوانان فراهم کرد.

وی افزود: اگر زیرساخت های ورزشی در جامعه فراهم نشوند، جوان علاقه مند به ورزش دل سرد می شوند و حس شادی و چابکی از جامعه و جوانان دور می شود.

وی با اشاره به واگذاری آزمایشی خانه جوان ارومیه به اداره کل ورزش و جوانان، گفت: این نهاد برای مدت محدودی به طور آزمایشی به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می شود تا از این طریق مشکلات ورزش های همگانی، معلولان و در حالت کلی نیاز ورزشی جامعه فراهم شود و اگر این طرح موفق باشد برای آن تصمیم های جدی اتخاذ می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز