فعالیت ۸۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در آذربایجان غربی

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۷:۳۰
کد خبر: ۶۶۵۴۴۴
فعالیت ۸۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در آذربایجان غربی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 82 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت می کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی در جلسه شورای ورزش استان گفت: 82 هزار و 34 ورزشکار در رشته های مختلفی ورزشی این استان فعالیت می کنند که از این تعداد 24 هزار و 51 ورزشکار بانو و 57 هزار و 983 ورزشکار آقا هستند.

عبدالله چمن گلی با اشاره به فعالیت 49 هیات ورزشی در استان، ادامه داد: 654 هیات ورزشی شهرستانی زیر نظر هیات های استانی فعالیت می کنند که در ارزیابی سالانه حدود 29 هیات ورزشی استان از جمله کاراته، بوکس، اسکیت، والیبال، شمشیربازی و وزنه برداری رتبه های اول تا دهم کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: مکان های ورزشی مناسبی برای ورزشکاران در آذربایجان غربی اختصاص داده شده است به طوری که 641 مکان ورزشی و 596 باشگاه ورزشی در سطح استان مشغول ارائه خدمت است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای حمایت از ورزش استان و ترویج روحیه ورزشکاری در بین ورزشکاران توانسته ایم 830 همایش و جشنواره را در سال جاری برگزار کنیم و تاکنون نیز مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی کاراته، اسکواش، دوومیدانی، هاکی و ژیمناستیک را در استان برگزار کرده ایم.

شهلا تاجفر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید به بخش بانوان در زمینه ورزش توجه جدی شود زیرا بانوان برخی محدودیت هایی را در این امر دارند و همانند آقایان نمی توانند به راحتی به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز