اکران ۲۳ فیلم جشنواره فجر در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۴:۵۵
کد خبر: ۶۶۵۵۲۱
اکران ۲۳ فیلم جشنواره فجر در کرمانشاه
23 فیلم جشنواره فیلم فجر امسال در استان کرمانشاه اکران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان خبر فوقف افزود: این جشنواره امسال در استان کرمانشاه متفاوت‌تر از پارسال برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: پارسال 16 فیلم جشنواره در دو سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه روی پرده رفت.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  کرمانشاه گفت: پنج نفر از تهیه کنندگان و عوامل اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه همزمان با اکران این فیلم‌ها حضور دارند.

 تیموری ادامه داد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ساعت 10 صبح روز 12 بهمن در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها هر روز در سه سانس در دو سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه اکران خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  کرمانشاه گفت: امسال مبلغ بلیط فیلم‌های جشنواره فیلم فجر 10 هزار تومان در نظر گرفته شده است و بلیط‌ها برای کارکنان ادارات، نیروهای مسلح، دانشگاهیان و دانش آموزان نیم بها خواهد بود.

تیموری ادامه داد: جشنواره مد و لباس فصل در کرمانشاه طی ایام دهه فجر برگزار می‌شود و این جشنواره از 18 تا 20 بهمن در نگارخانه شهید آوینی شهر کرمانشاه برپا خواهد شد.

وی بافزود: جشنواره شعر فجر در استان کرمانشاه در دهه فجر برگزار خواهد شد.

تیموری گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت 10 صبح رو زچهارم بهمن با حضور 10 نفر از اساتید کشوری در تالار وحدت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز