رئیس بنیاد شهید شهرستان اراک :

همایش میهمانی لاله‌ها در دهه فجر برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۶۵۵۶۶
همایش میهمانی لاله‌ها در دهه  فجر برگزار می شود
روز ۱۲ بهمن حجره طلبگی و بیت قدیمی امام خمینی(ره) در اراک و خمین گلباران می‌شوند.

 به گزارش برنا از اراک ، حجت الاسلام هاشمی رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی در حاشیه نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان اراک، گفت: گلباران حجره طلبگی و بیت قدیمی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران از اصلی‌ترین برنامه‌های دوازدهم بهمن ماه امسال است.
 حجت الاسلام هاشمی گفت: در آستانه بهار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت این ایام در سطح استان در نظر گرفته شده است.
 زارعی، معاون سیاسی فرمانداری اراک هم در این جلسه از برگزاری بیش از صد عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری  ایام دهه فجر در شهرستان اراک خبرداد.
رئیس بنیاد شهید شهرستان اراک هم از برگزاری ۳۶۶ برنامه فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر در سطح شهرستان اراک خبر داد و گفت: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اعزام پیام‌آوران ایثار در دانشگاه‌ها و مدارس و تعویض پرچم قبور شهدای انقلاب و برگزاری همایش میهمانی لاله‌ها در نوزدهم بهمن ماه از جمله برنامه‌ها در این ایام است.
احمدی، معاون پرورشی ناحیه یک اراک هم گفت: برگزاری سرود ۱۳۵۷۷ نفری دانش آموزان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نمایش عروسکی شیطان بزرگ و طرح مصباح الهدی در ایام دهه مبارک فجر در مدارس اراک اجرا خواهد شد.

 

نظر شما