مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی:

تاکسی ویژه گردشگری در شهرستان دلیجان راه اندازی شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۶:۵۸
کد خبر: ۶۶۵۶۳۴
تاکسی ویژه گردشگری در شهرستان دلیجان راه اندازی شد
« اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی آمادگی دارد در صورت ادامه این حرکت توسط شهرداری های دیگر استان، آموزش و هدایت رانندگان را در دستور کار قرار دهد.»

به گزارش برنا از اراک ، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: برای نخستین بار در استان، شهرداری شهرستان دلیجان تاکسی ویژه گردشگری به منظور ارائه بهتر خدمات شهری به گردشگران را راه اندازی کرد. این طرح در صورتی که با استقبال روبه رو شود در سایر شهرستان های استان بویژه شهرستان های گردشگرپذیر مانند اراک،محلات،خمین،شازند،ساوه نیز قابلیت اجرایی دارد و می توان در صورت همکاری شهرداری ها، حرکتی سازماندهی شده و مبسوط را در ایین خصوص صورت داد.

 

سیدمحمد حسینی گفت :خودرویی  که به‌عنوان تاکسی گردشگرى مورد استفاده قرارگرفته است ، از نوع خودروى تمام اتوماتیک آریو بوده و مهم‌ترین مسیرهای تردد این تاکسی‌ غار نخجیر ،آب انبارهای حاج مهدی نراقی،مسجد جامع نراق، بازار شمس السلطنه ،کاروانسراوپل دودهک، قلعه و غار کهک و منطقه نمونه گردشگری جاسب و اردهال از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان دلیجان است می باشد.

 

اودرادامه افزود: درصورت استقبال شهرداری ها  با برگزاری آموزش‌های لازم برای رانندگان فعال در حوزه تاکسی گردشگری در راستای ارتقاء کیفی خدمات حرکت خواهیم کرد. رانندگان علاوه بر این موارد باید از ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و اکوتوریستی استان هم اطلاعاتی داشته باشند و در دوره‌های آموزشی اینگونه اطلاعات نیز دراختیار آنان گذاشته خواهدشد.

 

او با بیان اینکه گردشگری در سال های اخیر بسیار مورد حمایت قرارگرفته است اظهارکرد: این اقدام شهرداری دلیجان بسیار جای قدردانی دارد و می تواند با رویکرد اشتغال زایی برای جوانان و نوسعه گردشگری مورد الگو برداری قرار گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز