مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین؛

محصولات کشاورزی براساس پتانسیل های استانی تولید شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۹:۱۹
کد خبر: ۶۶۵۶۵۸
محصولات کشاورزی براساس پتانسیل های استانی تولید شود
حجت: استان قزوین قابلیت های مناسبی در بخش کشاورزی دارد و باید از آن به خوبی استفاده و توسعه پایدار کشاورزی را در آن ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عظیم حجت" در جمع تشکل های تعاون روستایی و رسانه های گروهی اظهار کرد: اگر کاری که دیروز انجام داده ایم را تکرار کنیم نتیجه حداکثری آن دستاورد دیروز ما خواهد بود بنابراین از فردا غافل خواهیم شد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین با بیان اینکه امید و آینده نگری بخش مهمی است که باید در حوزه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید با شناخت کامل از وضعیت موجود و آگاهی از نقاط قوت و ضعف ضمن حفظ دستاوردها، به دنبال کیفی سازی محصولات کشاورزی باشیم.

این مسوول بر تولید محصول کشاورزی مناسب براساس پتانسیل های استانی تاکید کرد و افزود: فرصت ها و تهدید ها با مطالعه دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا با ایجاد ارزش آفرینی در زنجیره تولید موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی بازوان جهاد کشاورزی هستند، تصریح کرد: استان قزوین قابلیت های مناسبی در بخش کشاورزی دارد و باید از آن به خوبی استفاده و توسعه پایدار کشاورزی را در آن ایجاد کرد و با تعامل و انسجام خوبی که در استان وجود دارد این امر محقق خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز