برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در خرم آباد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۶:۴۵
کد خبر: ۶۶۵۷۱۶
برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در خرم آباد
اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی، خلاقیت و نوآوری، 19بهمن ماه سال جاری در شهرستان خرم آبادبرگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛رضا جهانیان رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان  در این خصوص به اصحاب رسانه اظهار کرد:  دانش آموزان تمام دوره های تحصیلی تا 15بهمن ماه فرصت دارند تا در این مسابقات ثبت نام کنند و زمان برگزاری مسابقات هم 19 بهمن ماه در سالن ورزشی دبیرستان دخترانه خدیجه کبری (س) ناحیه دو  شهرستان خرم آباد خواهد بود.

وی اافزود: این مسابقات در رشته‌های ربات مسیریاب، ربات جنگجو، ، ربات حل ماز، ربات پرنده  ونجات  تخم مرغ و خلاقیت  و نوآوری برگزار می‌شود. در این دوره همچنین برای هر رشته قوانین جداگانه‌ای در حوزه دانش آموزی تعیین شده است.

جهانیان  مهمترین هدف برگزاری این مسابقات را ارتقای سطح علمی و خلاقیت و نوآوری دانش آموزان دانست و تصریح کرد: همچنین تقویت کار گروهی، آشنایی با فناوری‌های نوین، آشنایی با رشته‌های جدید دانشگاهی و فراهم کردن زمینه‌ای برای دانش آموزان که توانایی‌های خود را باور کنند، از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی  بیان کرد: در پایان مسابقات جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

جهانیان مهلت ثبت نام در این مسابقات را 15 بهمن  ماه عنوان کردو گفت: علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین مسابقه به وبلاگ آن به آدرس http://hooshmaancup.blogfa.com  مراجعه  نمایند.

 


 

نظر شما